![]() |
Rc auto upgrades
Hallo allemaal,
Ik wil graag een aantal upgrades aan mijn RC auto gaan doen, maar ik vroeg me af of jullie nog suggesties hebben, of het wel zin heeft en misschien betere upgrades weten. Dit zijn de onderdelen die ik nu heb: Deathwatcher evo chassis Brainergy LiPo battery 5200mAh 7,4V 3300kv (motor) WP-S10E-RTR (esc) Carson pro wheel 2 2,4Ghz (afstandsbedienning en ontvanger) De upgrades die ik wil gaan doen: Absima 3,5 Turns motor Reely Gyroscoop GC301 Hacker brushless rijregelaar LiPo 4s accu 5200mAh 14,8V Of: Brushless set 14T carson LiPo 4s accu 5200mAh 14,8V Reely gyroscoop GC301 En nog wat extra's: Jamara V-MAXX snelheidsmeter Porsche 911 gt3rs kap Nog een vraagje. Heeft een betere esc veel zin of is het gewoon een verspilling van geld? Wat kun je met een betere esc? Bedankt voor degene die reageren op dit topic. Met vriendelijke groet, E2001 |
Wat is het nut van een gyroscoop in een auto? Het belangrijkste van een esc. is dat hij sterk genoeg is. Maar je hoeft ook geen 140 A esc te gebruiken als de motor + accu max. 80 A leveren.
|
Met een gyroscoop kun je vol gas geven zonder dat de auto maar een beetje scheef gaat. In de bochten heeft dit ook veel zin. Bedankt voor je reactie.
Met vriendelijke groet, E2001 |
Mag je die motor eigenlijk wel met een 4 cellen LiPo gebruiken?
|
Geen idee dat wou ik nog na vragen aan de man van de modelbouw winkel.
|
Bij de specificaties staat Voltage: 1~2 S dus ik denk alleen 1 of 2 cellen pakketten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |