![]() |
Brildragers en altijd-zieken!
...wat voor zorgverzekering hebben jullie, wat vergoedt het, wat betaal je en ben je er tevreden over? En kan je je eigen zorgaanbieder kiezen?
Ik moet voortijdig van zorgverzekeraar wisselen en ik vind ze allemaal kut! Dus vertel! |
Ik heb een basis want mijn shit valt in de basis. Eigen risico haal ik in de eerste maand al.
Ik heb lenzen van 8,95pm. Dan kan ik elk half jaar vloeistof en lenzen halen. (y) |
Oh mijn verzekeraar is vgz en krijg 10% korting omdat ik ing klant ben.
|
Citaat:
En met mijn oogafwijking is zoiets goedkoops geen optie. :ghe: |
Citaat:
|
Wat voor afwijking heb je dan?
|
Alle eisen die tot nu toe genoemd zijn kun je aanvinken/kiezen op http://www.consumentenbond.nl/zorgve...orgvergelijker. En dan krijg je een volledig overzicht.
Niks mis met persoonlijke ervaringen, maar er bestaan een paar honderd zorgverzekeringen/zorgverzekeringscombinaties ;p |
Als ik invul wat ik nu heb kom ik op premies die minimaal 50 euro per maand hoger liggen dan wat ik nu betaal. Lang leve collectiviteit dan maar ofzo?
|
Citaat:
|
Ik voel me aangesproken door de titel :lisa:
Ik zit bij DSW via mijn werk. Ze zijn super behulpzaam maar mijn bril koop ik in een aanbieding want die meeverzeketen is duurder doorgaans. |
Ik zit bij ONVZ via mijn vaders werk, vergoedt echt zowat alles (ik heb wel een een topper de top pakket), kan zelf kiezen waar ik naartoe wil, heb nooit gezeik verder, maar wel (ontzettend) duur. Maar als je misschien een wat minder pakket doet is het al beter te doen, I don't know.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |