![]() |
Vage klachten
Hai!
Ik ben al een tijdje echt snel moe (dat ik bijv de trap op loop en bovenaan eerst even rustig moet staan omdat ik anders buiten adem raak), heb vaak hoofdpijn en/of buikpijn, regelmatig extreem hartkloppingen en ben vaak duizelig. Zolang ik heel rustig aan doe valt het allemaal wel mee maar echt chill is het niet. Ik ben al 2x bij de huisarts geweest maar eigenlijk geen stap verder (behalve dat ik nu weet dat mijn bloed goed is). Heeft iemand enig idee wat dit is of zou kunnen zijn? En moet ik hier verder iets mee? |
Heb je recent je eetpatroon, slaapritme, oid verandert? Zijn er omstandigheden waardoor je veel stress (of angst, verliefdheid, schuldgevoel) ervaart, die ook lichamelijke klachten zouden kunnen veroorzaken?
|
Als je gezond eet, genoeg slaap maar alles gaat door kun je even bij de huisarts langs gaan, dat doet nooit kwaad.
|
Citaat:
|
Ik neem aan dat de huisarts bloedarmoede al heeft uitgesloten dan. Hebben ze je ook getest op pfeiffer? En heb je verder een goede conditie normaliter? Veel stress, of valt het wel mee?
|
Bloeddruk gemeten?
|
Ik heb geen patronen veranderd verder, leef gewoon normaal, eet en slaap genoeg en heb een goede conditie.
Bloedarmoede is inderdaad al uitgesloten en pfeiffer heb ik een paar jaar terug al gehad. Mijn bloeddruk is niet gemeten, kan een te hoge of lage bloeddruk echt hiervan de oorzaak zijn dan? Gestrest ben ik op zich wel, maar niet meer dan normaal. Ik zit nu met herkansingen en dat is wel even stressen. |
Ja, van een te lage bloeddruk word je mega duizelig!
|
Citaat:
Mocht het veel erger worden dan ga ik wel weer langs mijn huisarts maar anders wacht ik het wel even af. Bedankt voor het meedenken! 👍 |
Ik word duizelig als ik overdag te veel lig! Geen idee of dat bij jou het geval is, maar als je je bed als bureau gebruikt (wat ik vaak doe :o) zou je wat vaker aan een bureau kunnen gaan zitten.
|
Heb je huisarts al geprikt op leukemie
|
Citaat:
|
Rook je? Dat doet een gigantische aanslag p je conditie en als ik een weekend veel gerookt heb en dan ineens weer minder, heb ik ook vaak hoofdpijn.
|
Nee ik rook (bijna) niet
En ik ben ook niet zo bang voor leukemie haha! |
Bijna niet als in: 2 sigaretten per maand ofzo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08. |