![]() |
Masturberen/ vingeren [vrouw]
hii ik ben 15 en wil graag niet ellken dag vingeren het lijkt me wel een keer lekker om wat anders te doen ik heb ook gehoord als je op een kussen gaat liggen dta je daar ook geil van word heefd een van jullie een tip hoe je lekker kan solo neuken bvb met een haar borstel weet ik veel wat gwn wat lekker is dan de helentijd te vingeren een eigen speeltje of zo iets bedank voor het helpen alvast :p
|
Citaat:
|
oke bedankt maar weet je ook een paar tips net al bvb op een kussen lichen gwn zulken tips
|
wil iemand aub andwoord geven ik wil snel aan de slag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doe het samen met een vriendin
|
Wat dacht je van een.douchekop?
Miss een elektrische tandenborstel? |
Misschien achterkant van een stift ofzo
|
oke nog meer tis bvb dingen die je niet hoefd te kopen
|
Ik weet dat mijn vriendin een pen gebruikte voordat ze haar vibrator kocht
|
Achterkant van een borstel of scheermes?
|
Een scheermes???
Wtf.. Hoe dan.. Nog nlooit van gehoort |
hey ik deed het vroeger met het handvat van mijn haarborstel.. Maar je kan beter gewoon een speeltje kopen want dat is superveel veiliger en ook veeeeeeel fijner!
|
Citaat:
|
Owh,haha
Ik dacht de scheermes zelf. Sorry,verkeerd gelezen dan. |
Miss helpt het als je een komkommer gebruikt om in je vagina te stoppen
|
Je maakt een grapje toch Stijn?
|
Citaat:
|
En dit is wel weer klaar zo. Gewoon even normaal reageren.
|
Kopen-dildo,fibrator,ijsje
Dingen die meeste mensen al hebben-pennen,stiften,een ijsje ofz,een kam,een zadel van een fiets xD,tandenborstel(elektrisch of niet),tandenpasta flesje miss,shampoo flesje miss,augurk,komkommer,een bierflesje ofz,je vriendje of gwn een sexist ofz of je vinger en voor de rest weet ik ff niks (Een grote reden dat ik deze dingen opnoem is omdat ik een sexist ben :P) |
Thnx Danny.
|
Citaat:
Verder: denk je zelf dat het verstandig is als iemand etenswaren, glaswerk, kantoorartikelen en alles wat er niet voor gemaakt is in haar kut te stoppen? Het antwoord is nee. |
15 euro koop je vibrator bij de etos
|
Citaat:
plak een paar stiften in een rondje aan elkaar, plak er ook een paar watjes omheen, een zakje of condoom er omheen en neuk er op los. ik stimuleer eerst mijn klit en stop als ik dichtbij mijn orgasme ben de dildo in mijn kut echt top! |
Kan er niet 1 topic komen met manieren om jezelf te bevredigen? Dit is al de zoveelste..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |