![]() |
Wat vinden we van Jan Versteegh en Tim Hofman in L'Homo??
|
Wow Tim ziet er beter uit dan Jan qua lichaam. Wat is deze?
|
Ik vind het ook :lief:
|
Niks mis mee :o
|
Citaat:
|
Je moet het youtube filmpje kijken! (oh wacht het filmpje staat erbij, dat zag ik niet toen ik niet ingelogd was :o )
Ik weet niet wat ik er van moet vinden, ik vind het aan de ene kant sexy maar aan de andere kant word ik ook weer niet echt warm van het idee dat een man die ik leuk vind met een man zoent :o |
Jan houdt er ook echt van, dat kan je wel zien! :D
|
Ik vind het sexy en geil en ik had het niet willen missen. Twee knappe mensen met elkaar --> lekker.
http://www.lindanieuws.nl/wp-content...6-576x1024.jpg :lief: Maarrr... ik vind het wel jammer dat een blad met zo'n groot bereik niet iemand die daadwerkelijk homo is op de cover zet. Het blijft zo heteronormatief zo. Hier nog wat lekkere heteronormatieve opmerkingen van Nicolette van Dam: http://www.lindanieuws.nl/nieuws/het...-van-dam-koud/ :rolleyes: |
Nou boehoe hoor.
|
ik hou ervan :cool:
|
Ik voel echte sexual tension! Wat leuk :cool:
|
Citaat:
|
Ik vind die Tim een enorme engbek en die Jan ken ik niet, maar het ziet er wel heet uit. Muil away. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind Tim trouwens vele malen heter. |
Citaat:
|
Echt een beetje beduusd :lief:
|
Geen oncomfortabele spanning trouwens :o
|
Citaat:
|
Het lag dus niet aan ons :p ik zag die teleurstelling ook ja! Ik was stiekem zelf ook een beetje teleurgesteld.
Ik ken Jan alleen van It takes two. Hij kan prima zingen (y) |
Ik weet niet wie ze zijn, het doet me als hetero man niks en verder boeit het me ook echt totaal niet :P
|
Citaat:
Citaat:
|
Waarom quote je mij?
|
Citaat:
|
Wie en wie?
|
Ik vind het juist wel wat toevoegen dat het (gaan we vanuit) hetro-mannen zijn die niet bang zijn om affectie naar elkaar te laten zien.
|
Citaat:
Ik toon ook wel affectie voor mn vrienden, maar niet op deze manier :D |
Ze hadden na de shoot van Kim & Geraldine ook zelf opgeroepen om dit te doen he. Omdat het veel meer geaccepteerd is als vrouwen met elkaar zoenen dan wanneer mannen dat doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat het allemaal wel wat gayer mag hoor. (y) |
zullen wij een keer een beetje gay gaan doen Holland Oates?
|
Euh...hoe dan? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Mag overigens ook in andere samenstelling. Of met meerdere tegelijk. |
Crush op beiden, dus :lief::lief:.
|
Citaat:
|
nee dat is in 2010 uitgegaan...