![]() |
Eerste date/ontmoeting
Ben nu al een week met een meisje (18) aan het praten die ik (18) via Tinder heb ontmoet. We hebben ook al een paar keer geskyped, maar nu wil ik haar wel eens ontmoeten. Ik heb al gevraagd of ze een keer wou afspreken en ze zei ja.
Nou kom ik op mijn probleem. Ik weet dat ze van films houd, dus ik wil haar naar de bios mee nemen. Ik twijfel of ik daarna ook nog iets zou gaan drinken met haar, anders hebben we nog niet echt gepraat. Of zou ik voorstellen dat we elkaar eerst ontmoeten, overdag lunchen ofso. Als iemand een goed advies, hoor ik het graag. |
Je kunt natuurlijk vóór of na de film wat gaan doen: een patatje, een burger, een ijsjes of wat gaan drinken.
|
Het is inderdaad wel goed om elkaar ook even te spreken, op een openbare plaats afspreken is ideaal. Ik denk persoonlijk dat samen lunchen leuker is, dan een avond naast elkaar in de bioscoop zitten.
|
Citaat:
|
Daar ben ik het mee eens, eerst een drankje doen om even wat te zeggen tegen elkaar. Dan naar film, omdat we dat beiden leuk vinden. En daarna nog even na een terras gaan om nog een paar drankjes te doen. Dat was mijn idee.
|
Klinkt goed! En veel plezier! Welke film gaan jullie?
|
Weet ik nog niet, we spreken volgende week af. Ik laat haar wel kiezen als we er zijn, of we bespreken het van te voren. En bedankt
|
Niet naar de bioscoop, lijkt mij voor eerste date niet echt leuk...... En dan zijn er maar stiltes. Beter dan helemaal niet praten toch? Wat heb je anders aan een meisje
|
Citaat:
|
Thuis film kijken kan ook 😃
|
Netflix & chill, maar dan echt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |