Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Dokter en nu (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1918841)

*Anoniempje* 02-07-2016 17:02

Dokter en nu

Ben bij de dokter geweest mensen omdat ik schokte en pijn had bij t vingeren. Er is niets raars gevonden, ik trok mijn spieren ook niet aan. Hij heeft naast het normale onderzoek gekeken hoe ik op verschillende bewegingen binnenin reageerde. Het was GEEN pretje maar ik moet er dus echt gewoon doorheen. Nu heb ik een super lief vriendje die mij wil gaan helpen😊 kan iemand in kleine stappen uitleggen hoe hij dit moet doen (hoelang, hoe vaak per seconde, wat als ik pijn heb? Als je een soort van stappenplan hebt of een andere manier voor me hebt stuur dan of hir een reactie of als t te lang is met dm😊 je zal me echt helpen (bedankt voor het helpen van de angst voor inwendig onderzoek)

Axel11 02-07-2016 19:04

Ik snap dat je benieuwd naar ervaringen en tips van anderen, maar heb je deze vragen ook aan je dokter gesteld? Zo ja, wat waren de antwoorden?

*Anoniempje* 02-07-2016 19:11

Dat ik door moest zetten maar mijn vriend wil weten hoe hij mij kan helpen met doorzetten en mij er doorheen moet gaan trekken

Elin3 02-07-2016 19:47

Citaat:

*Anoniempje* schreef: (Bericht 34163528)
Dat ik door moest zetten maar mijn vriend wil weten hoe hij mij kan helpen met doorzetten en mij er doorheen moet gaan trekken

Ook dit zijn vragen die je met je arts had kunnen bespreken.

Pluis 03-07-2016 10:32

Gewoon voorzichtig aan doen. Desnoods spreek je af dat als het pijn doet, dat jij dan een codewoord gebruikt (iets dat niks met seks te maken heeft, bijvoorbeeld blauw) en dat hij dan nog 5 seconden stil houdt met z'n vingers of z'n penis voor hij terug trekt. Als het goed is wordt het dan vanzelf minder. Als de pijn dan op een gegeven moment weg gaat in die paar seconden, kan hij daarna verder ipv stoppen. En jij moet zelf ook oefenen.

*Anoniempje* 03-07-2016 14:38

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 34163837)
Gewoon voorzichtig aan doen. Desnoods spreek je af dat als het pijn doet, dat jij dan een codewoord gebruikt (iets dat niks met seks te maken heeft, bijvoorbeeld blauw) en dat hij dan nog 5 seconden stil houdt met z'n vingers of z'n penis voor hij terug trekt. Als het goed is wordt het dan vanzelf minder. Als de pijn dan op een gegeven moment weg gaat in die paar seconden, kan hij daarna verder ipv stoppen. En jij moet zelf ook oefenen.

Dankjewel

Dekaloog 04-07-2016 08:37

Hoe bedoel je, 'hoe vaak per seconde'?

*Anoniempje* 04-07-2016 17:44

Citaat:

Dekaloog schreef: (Bericht 34164590)
Hoe bedoel je, 'hoe vaak per seconde'?

Hoevaak erin en eruit, bijv. 1x in 5 sec en na 5 minuten 2x ofzo

Anonymous John 04-07-2016 18:25

Dit had mijn chick ook en we gingen langs de seksuoloog. Op aanraden van haar hebben we twee weken niks met de vagina gedaan (alleen pijpen en anaal), en na afloop ging het beter.

*Anoniempje* 04-07-2016 19:25

Citaat:

Anonymous John schreef: (Bericht 34164878)
Dit had mijn chick ook en we gingen langs de seksuoloog. Op aanraden van haar hebben we twee weken niks met de vagina gedaan (alleen pijpen en anaal), en na afloop ging het beter.

Heb een tijd terug 2 maanden niets gedaan en toen het toen nog niet minder was naar dokter geweest en ik moet er doorheen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02.