![]() |
wat moet ik doen?
Wie wil mij advies geven?
Ik vind een jongen uit mijn klas erg leuk. Hij is super knap, ik ken hem niet zo goed. En praat bijna nooit met hem. Ook zijn mijn vriendinnen niet bevriend met zijn vrienden. Ik zit niet naast hem bij bepaalde lessen en ben erg verlegen. Wat moet ik doen? |
Toch contact met hem leggen, praten tijdens de les/ voor de les begint/ na afloop van de les.
|
Tips hoe ik dat moet doen?
|
Ik heb wel zijn nummer, maar verder heeft hij geen social media
|
Mijn vriendinnen vinden hem trouwens echt lelijk. Dus weet niet of ik op hun steun en hulp kan rekenen
|
Citaat:
En vraag gewoon een keer na een proefwerk ofzo hoe het bij hem ging. Schooldingen zijn een uitstekend excuus om een gesprekje aan te knopen. (y) |
Dankjewel, het schooljaar is bijna ten einde. Nog tips wat ik moet doen? En bedoel je via app of face to face?
|
Citaat:
|
Ik zie hem nooit alleen. Hij is altijd bij zijn vrienden.
|
Zoek een excuus om hem te sms'en. En dan lichtjes flirten. Als deze dude een beetje snugger is pakt hij de hints op.
|
Hoe bedoel je via app flirten? Als je dat bedoelt hoe moet dat?
|
Hetzelfde wat jongens doen? Emoji's e.d.
|
Ik heb twee weken geleden geappt. Maar daar kwam uit dat hij me niet leuk vond. ( uitgebreide omschrijving staat in ander forum). Maar terwijl ik met hem aan het appen en praten was kwam ik erachter dat ik een andere jongen uit mijn klas eigenlijk veel leuker vind. Maar ik weet niet of die andere jongen weet dat ik die eerste jongen mee heb geappt en hoopte mee te krijgen. Het zijn trouwens redelijk goeie vrienden. Die jongen die ik het leukst vind vind ik ook al langer leuk. Maar toen ik die jongen leerde kennen (diegene die me heeft afgewezen) dacht ik dat ik die leuk vond. Wat achterna dus wel zo is maar ik vind diegene die me niet heeft afgewezen toch veel leuker en aardiger en knapper. Kan ik nu proberen om met hem wat te krijgen of moet ik eerst nog een half jaar wachten ofzo.
|
Ik zou in elk geval even een maandje wachten voor je actief achter die andere jongen aan gaat... Anders lijk je erg wanhopig op zoek naar een vriendje.
|
Ik denk dat ik nog drie weken wacht. Dan heb ik namelijk iets over te praten aangezien hij mijn hobby ook leuk vind.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07. |