![]() |
kan ik het zeggen?
Hoi,
Een jongen die ik superknap vind had vrijdag een super leuke pet op. Het stond hem super. Kan ik hem whatsappen zo van: Heey Die pet die je op school ophad stond je super leuk😍 Hij weet niet dat ik hem leuk vind en heb ook niet echt contact met hem |
Ja dat kan.
|
Ja hoor, dat kan.
Jongens krijgen minder complimentjes op uiterlijk/aantrekkelijkheid dan vrouwen, dus meestal vinden ze 't leuk als het wel een keer gebeurt. |
En als je dat doet snapt hij wel dat je hem leuk vindt
|
Is het dan niet iets te vlug?
En wat als hij mij niet leuk vind? |
Ben trouwens ook nog maar net 15
|
Een complimentje is geen liefdesverklaring.
Gewoon doen. |
Met of zonder smiley met hartjes ogen?
|
Citaat:
|
En het was vrijdag, kan ik het vandaag(maandag) dan nog wel via app zeggen?
|
Nee, de regel is dat je het binnen 48 uur moet zeggen.
|
Welke smiley?
Kan knipoog niet vinden, wel met uitstekende tong maar dat is met een uitstekende tong. Dus dat ik een lacherige smiley en ik wil niet dat hij denkt dat het een grap is ofzo |
Okee, zat toen namelijk erg ts twijfelen
|
Maar nu wel of niet zeggen?
|
Doen.
|
Citaat:
En als je niks doet dan zul je misschien ook nooit iets krijgen met die jongen |
Leren omgaan met afwijzingen is sowieso een belangrijke vaardigheid in het leven.
|
Ik ben echt bang dat hij mij gaat afwijzen en zit wel bij hem in de klas dus dat zou echt stom zijn. Hij is trouwens ook erg verlegen net als ik
|
Citaat:
|
Okee, ik heb hem geappt en hij reageerde😍. Ik had zo gezegt van zijn pet. Hij zij dankje wel. Dus ik zij alsjeblieft. Moet ik nu ook nog iets vragen hoe zijn toets vandaag ging?
|
Dat zou je kunnen doen ja.
|
Citaat:
|
Ik heb dat ook gevraagd, hij reageerde wel en ik heb ook nog wat gezegd maar het werd niet echt een gesprek. En morgen en overmorgen zijn de laatste dagen op school dan hebben we vakantie. Dus hoop dat het wat wordt
|
Help!!
Hij had een super schattige foto op insta geplaatst. Dus ik zij via whatsapp schattige foto op insta. Nu is hij wel online geweest maar er staan geen blauwe vinkjes bij en bij die andere wel. Ik ben nu een beetje in paniek, laat hij zo merken dat hij me niet leuk vind? |
Citaat:
|
Hij is al weer 5 keer online geweest
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op de andere berichten reageerde hij steeds snel
|
Citaat:
|
Shit!
Ik had dus ook reageerd op die foto via insta, maar nu heeft hij mijn reactie verwijderd. Die van andere meiden en jongens staan er nig wel. Dit wetende en dat hij al tig keer online is geweest maar nog niet mijn berichtje heeft gelezen. Denk ik dat ik ben afgewezen. Klopt dit of ...? |
Citaat:
|
Ik begrijp het opzich ook wel. Want ben niet echt het knapste meisje en het dunste meisje van de klas
|
Citaat:
Misschien wil deze jongen alleen likes en reacties van vrienden waar hij echt me om gaat, of juist van mensen die erg populair zijn, zodat hij zelf ook extra populair lijkt. Hoe dan ook, het is niet echt een aardige actie van hem om je zo te negeren en je reactie te verwijderen. In elk geval weet je nu wel met wat voor jongen je te doen hebt en hoe hij tegenover jou staat :( |
Hij deed altijd heel aardig, heb hem vandaag niet gezien. Dus niet opgemerkt hoe hij deed. Nu vakantie dus zie hem 7 weken niet. Is misschien ook wel goed. Voelt enigzins fijn
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |