![]() |
Zonder werk en dure hobby
Hallo allemaal!
Ik ben 15 jaar oud, woon in Zwolle, krijg zakgeld (als ik niet vergeet erom te vragen xD) maar ik heb meer geld nodig, omdat ik een dure hobby heb, ik hou namelijk van sleutelen aan laptops/PC's en kloten met telefoons enzo. Ik probeer een bijbaantje te vinden (Ik ben al aangereden tijdens folderbezorgen dus dat doe ik nooit weer) maar het lukt mij niet om iets te vinden. Iemand nog tips? |
Is er een zaterdagmarkt in Zwolle? Solliciteer eens bij een marktkraam. Hard werken maar vaak ook prima betaald. Je kunt ook solliciteren bij de supermarkt, HEMA, etc.
Wat heb je al geprobeerd? |
Vakkenvullen action?
Of als je goed doet kun je gsm en pc verkopen/ repareren deed ik vroeger zo |
Probeer met je hobby geld te verdienen ;)
|
Bijbaantjes zoeken op google
|
Waar is de tijd dat 15 jarigen gewoon drank mee de Docter binnensmokkelden en stiekem op het toilet gingen drinken :(
|
Werken bij een Supermarkt helpt wel, alleen zijn de tijden die ze je vragen soms wel heel onhandig, je moet er iets voor over hebben maar dan betaald het wel lekker
|
Ik heb laatst wel gehoord dat het restaurant tussen de McDonalds en Talamini afwassers zoekt, ik ben al 3 weken niet in Zwolle geweest, dus ik kan er naast zitten.
Op het Marktplein zitten meer horecagelegenheden, gewoon naar binnen lopen en vertellendat je een baantje zoekt(alleen als het rustig is, anders omdraaien en een andere keer terug komen ;)) Succes (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18. |