![]() |
Problemen bij puur wiet roken
Sinds kort ben ik begonnen met blowen. en ik wil het graag puur doen omdat het beter voor je is en ook lekkerder. Maar ik ben bang dat de rook te heet is en het me longen heel erg pijn doet, of dat ik bad ga. Weet iemand hier tips voor zoals ghost of french inhale om de rook af te koelen???
|
Zo goed is het sowieso niet voor je. Als je zo bang bent dat het te heet wordt, waarom meng je dan niet met tabak? Of rook met een verdamper of een waterpijp of een bong.
|
Als je rook wilt afkoelen moet je gewoon een waterpijp kopen/zelf maken vanuit een plastic fles. Ik zou puur ook aanraken, want pure jonko is minder kankerverwekkend dan tabak met nicotine erbij.
|
Of nog beter: koop een vaporizer.
|
Of rook een jointje met tabaksvervangers?
|
Bong werkt altijd wel goed.
|
Om de lucht af te koelen kun je ook de volgende techniek hanteren:
Maak een vuist en stop de joint tussen middel en ringvinger. Je zet je mond tegen duim en wijsvinger voor een hit. *eventueel zou je ook nog de duim van je ander hand nog in het gat bij je pink kunnen doen. |
Citaat:
|
Bedankt voor de tips 👍🏻👍🏻
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, vandaar ook 'kleinere' en 'meer'.
|
Je kan ook taaien met groene thee, werkt wel maar word ook heet. T ruikt wel lekker trouwens.
Uiteindelijk is met tabak blowen niet eens zo heel slecht, omdat er in één joint nog geen sigaret zit, en je ook gemiddeld minder joints op een dag rookt dan sigaretten (of je moet wel heel rijk zijn.) Als je M puur draait, zou ik dicht bij de tip wél tabak of thee of whatever stoppen, omdat hij tegen het einde toch te heet word als je een beginner bent, en als het daar nog vol met wiet zit is het zonde om weg te gooien |
Ik vind tabak ook het nadeel van blowen ja.. maar puur is voor mij eigenlijk veel te sterk.. met een bong helemaal! Maar hier staan wel goede tips tussen, ga ik eens proberen (Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16. |