![]() |
Star Trek
*O* |
:cool:
|
Past totaal niet bij Star Trek :o
|
Al vind ik de nieuwe films ook steeds minder bij de oude franchise passen, dus was dat betreft past het wel weer :o
|
Who cares about Star Trek. Rihanna, BITCH. :cool:
|
Ik vind het best bij de nieuwe Star Trek films passen!
En Star Trek :lief: |
Citaat:
|
Citaat:
|
DS9 past ook totaal niet in Roddenberry's visie, maar veel mensen vinden dat de beste Trek :herp:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voyager keek ik met mijn moeder toen ik nog een heel klein Lientje was, Next Generation keek ik later ook met m'n moeder en heb ik ook nooit meer gekeken na haar overlijden. DS9 kijk ik nog wel met enige regelmaat en luister ik ook zo nu en dan audioboeken van. En de animatie serie vind ik tof! Een echte favoriet heb ik niet denk ik :bloos: |
Citaat:
Maar goed, de nieuwe 'films' zijn een 'vervolg/reboot' van de karakters van TOS. En de Trek-films (haha) zijn altijd meer Hollywood-vermaak geweest dan de series.. Er komt trouwens een nieuwe serie aan met Fuller aan het roer (y) |
Zag gister een stukkie op tv. Vond het hartstikke saai.
|
Into Darkness kennelijk.
|
och, vermakelijke hollywoodfilms met geforceerde referenties naar het oude materiaal. Maar misschien kon je beter bij de eerste 'nieuwe' film beginnen.
|
De nieuwe films zijn anders dan de oude (begrijpelijk), maar tegelijkertijd vond ik het juist leuk om te zien hoe goed alle acteurs gecast waren :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Nee, ik schrijf niks af, ik zeg enkel dat het stukje dat ik zag hartstikke saai was.
Had niet de plannen die film te gaan kijken. :P Enkel toevallig enkele minuten gezien. |
Citaat:
|
"Ik heb 1% van -willekeurig ding- gezien/gedaan/gegeten/gehoord/gevulmaareenwerkwoordin-; mijn oordeel is dat het kut is"
|
Jongens, ik oordeel toch helemaal niet over de film? Ik schrijf toch geen Spaans? Wat precies is onduidelijk aan wat ik schrijf?
|
"Ik heb iets gezien en ik vond het hartstikke saai"; nou, boeiende info zeg. En dan ga je daarna nog zeggen dat "ja ik heb er maar een paar minuten van gezien hoor, dus eigenlijk weet ik het niet hahaha". Dan kom je gewoon over als een debiel, en die zijn er al te veel in de wereld.
|
Citaat:
Citaat:
Dat tweede deel van de zin is honderd procent jouw hersenspinsel. Citaat:
|
Dus nog eenmaal voor de duidelijkheid.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niet meer, niet minder, lui. |
nou,what a story Mark. Ik ben blij dat je het van je af kon schrijven.
|
In plaats van te wellesnietessen over of je een kort stukje saai mag vinden of niet, zouden jullie het ook kunnen hebben over wat er saai was en waar dat aan lag. :herp:
|
Citaat:
|
de commissie tegen drive-by shitposting :ghe:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Klopt. :p
|
Netflix has signed an international licensing agreement with CBS Studios Intl. for the new “Star Trek” television series. The streaming platform will be the exclusive home of the series in 188 countries, excluding the U.S. and Canada, where CBS and Bell Media, respectively, have the exclusive rights. Each episode of the series will be available globally within 24 hours of its U.S. premiere.
Additionally, all 727 episodes of the previous “Star Trek” TV series, including “Star Trek: The Original Series,” “Star Trek: The Next Generation,” “Star Trek: Deep Space Nine,” “Star Trek: Voyager” and “Star Trek: Enterprise,” will be available on Netflix around the world by the end of this year (y) |
Citaat:
|
*censuur*
|
Citaat:
Rustig aan a mattie |
hmm. |
NCC 1031 :herp:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik moest zo hard lachen om deze 'ingreep' :D In een fucking topic over Star Trek :cool: Op Onzin :yeah: |
Ja lekker Katertje, maar vier dagen dat gestaan. Wat zijn we weer wakker allemaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 dagen en ruim 15 uur.
|
Citaat:
|
Okee maar over die film..
|
Ik vond hem wel vermakelijk. Kwam wel wat traag op gang.
|
Ik ga morgen ws! *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |