![]() |
Help!
Het meisje dat ik leuk vind, vindt mij totaal niet leuk, dat vind ik al best k*t, maar was dat het maar alleen....
Ik vind haar nog steeds leuk, en het wordt alleen maar erger, ik droomde vannacht over haar! Ik zei sorry, ze moest huilen, ik ging naar haar toe, we kusten, en wow wacht ff, toen werd ik wakker, ik wou toch niet meer verliefd zijn? Ik was toch klaar met die pijn? Maar ik ontkwam er dus niet aan, ik weet ook dat ik het totaal vern**kd heb, ze heeft me geblokkeerd, ik heb geen kans meer, maar ik blijf haar leuk vinden, terwijl ik het zelf niet wil.... Iemand tips Vooral zou het handig zijn als iemand een antwoord heeft op deze vragen - kan ik mijn gevoelens onderdrukken? - kan ik er voor zorgen dat ze me toch nog leuk gaat vinden? - moet ik mijn gevoelens hun gang laten gaan? Alvast bedankt... Oh ja, ik ben echt heel erg verdrietig en boos op mezelf dus sorry dat ik soms een beet boos kan reageren en mijn taalgebruik niet heel netjes is |
Boos en verdrietig zijn hoort er bij als je verliefd op iemand bent maar de ander niet op jou. Ga dingen doen die jij leuk vindt, dat leidt een beetje af. En je kunt weinig doen om er voor te zorgen dat zij jou leuk gaat vinden, ga daar dus geen moeite voor doen. Na een tijdje zal het wel minder worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoop dat ik haar donderdag niet zie (maar kans is groot) ik moet dan naar school en daar zie ik haar heel vaak |
Het is niet zo heel erg om soms aan haar te denken, dat gebeurt nu eenmaal. Hoe je daarmee om gaat kan je gevoel wel sterk beïnvloeden. Laat je je meevoeren in prettige dagdromen over haar, of weet je jezelf al snel weer af te leiden van het onderwerp?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon minachting voor haar voelen (zo van "haar verlies") en verder gaan met je leven.
|
Oké, ik heb weer een compleet nieuwe wending aan het verhaal, en dus ook weer nieuwe tips nodig! Ik had haar dus al wel aardig uit mijn hoofd gezet, start ik vanochtend mijn tablet op. Staat er een reactie van dat meisje, op een bericht van meer dan 1 week terug. We hebben even heel snel gechat maar erg gezellig was dit niet, ze kwam een beetje boos over, nu vraag ik haar dus weer wat, en ze leest dit ook, maar ze stopt weer met reageren... wat moet ik hier nu mee?!
|
Verder gaan met haar uit je hoofd zetten. Als zo'n kort gesprek al tot ruzie leidt en ze verder ook zo weinig interesse toont lijkt me,dat geen meid om voor te vechten :o
|
Citaat:
|
Ik heb geen idee of jullie hier iets aan hebben, maar ik heb haar uit mijn hoofd gezet, nu heb ik vanochtend een berichtje gekregen van een ander meisje dat ze me leuk vond, alles gaat dus nu een stuk beter met me
|
Mooi man , ik had hetzelfde probleem als jij had. Oplossing: ben haar gaan haten en het werkte
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |