![]() |
Welke internet? goed koop?
Ik ben geen Belg met het minimal informatie over internet providers hier. Toch heb vraag. Ik wil graag vragen welke internet provider moet ik nemen?
Ik moet minimal download data ontvagen elke maand, bjina niks meestal gebruik voor email, surfen, minimum upload internet wordt in apartment geinstalleerd war zal 6 mensen delen. 6 toestelen een gsm om te surfen, internet moet altijd beschikbaar zijn voor idereen een snel genough welke pakket is de best?:) dankuwel vooraan |
Is dit Vlaams of gewoon gebrekkig Nederlands?
Maar goed. Ik zit bij KPN, sommigen zeggen dat ze Ziggo ook goed vinden. |
Je zoekt een provider voor internet in huis, niet voor je mobiele telefoon toch?
|
Citaat:
:facepalm: |
Citaat:
Het is in ieder geval nog duidelijk gestructureerd vergeleken met deze hap spaghettini. |
En... *stond
nou beter? Voel je je nu gerust gesteld? Is het weer oke met mijn favoriete forum-member? ;) |
Excuseer, Ja het is voor het Vlaamse region. Antwerpen. Nene dat moet zonder telefoon. enkele internet
het iemand ervaring met scarlet? Ik heb gevonden voor 25e zonder modem een instalatie. is het waard? |
Weet niet zo snel, misschien kun je eerst even wat recensies bekijken (op een site van derden).
|
Niemand ervaring met Scarlet? of andere providers?
dank U |
Ik heb vroeger scarlet gehad toen ik in Belgie woonde, prima provider hoor. Ben laatst wel naar Nederland verhuisd en ben helemaal niet te spreken over Zigoo..Ik heb me bij deze website geinformeerd maar kreeg dus slecht advies. Welke provider is wel goed in Nederland? Is KPN beter?
|
Citaat:
|
Telenet heeft momenteel toch wel het snelste internet, Proximus heeft redelijk veel problemen dus dat raad ik niet aan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29. |