![]() |
Telefoonhoesjes!
Hebben jullie een telefoonhoesje om je smartphone en zo ja wat voor één? Vind je het fijn om een hoesje om te je telefoon te hebben, spaar je telefoonhoesjes met leuke printjes? Ik ben benieuwd!
|
1 Bijlage(n)
Tot uw dienst! Pauperfoon met pauperhoesje (al is het eigenlijk geen hoesje):
|
Citaat:
|
Ik vind een hoesje echt heel belangrijk, het is niet alsof ik m'n telefoon elke dag drie keer laat vallen, maar toch. Anders lijkt dat ding zo vreselijk fragiel. :lisa: Ik heb zo'n wallet cover, vind ik echt ideaal. :o
|
Mijn hoesje is zo slecht dat mijn telefoon er boven uit komt, dus als ik hem laat flikkeren is ie toch kapot :)
Ik heb hem 2 keer laten vallen in 2 jaar en het scherm is nogal kapot |
1 Bijlage(n)
Ik heb twee hoesjes. Zo'n siliconen om de achterkant en een stoffen insteekhoesje om het scherm te beschermen tegen scherpe dingen in jaszakken en tassen. Zonder siliconen hoesje is mijn telefoon heel glad, glijdt ie makkelijker uit je hand en zo'n hoesje zorgt er ook voor dat als je telefoon op een hoek valt er niet gelijk een barst in je scherm zit. Voor mij is dit een fijne combi.
|
En weet je al wat er om jouw nieuwe foon gaat ?
|
Je kan beter vragen welk hoesje er om haar oude telefoon zit die nu zo toegetakeld is ;)
|
Dat was niet zo'n goeie schat ik.
|
Dat was er geen! Mijn telefoon was al vrij groot en met een hoesje zou hij sowieso niet meer in mijn zak passen :o
|
Verkeerd geklikt :herp:
Heb een flip cover icm een screen protector en bevalt me prima (y) Heb er eentje van hetzelfde merk als mijn telefoon, die gaan over het algemeen veel langer mee dan die goedkope dingen van elders :o |
Citaat:
|
Ik haat hoesjes, maar gheb er twee. Eene lere flipbook enne andere is joppietoppie rubber vam de Primark.
|
Citaat:
Ik ga nu een siliconen hoesje bestellen bij mijn nieuwe telefoon (y) Zo'n flipcover lijkt me erg irritant met het vasthouden wanneer je een foto wil maken. |
Citaat:
|
Vallen ze eigenlijk onder soft- of hardware?
|
Citaat:
|
Zo'n flipcover is überhaupt irritant om vast te houden. Maar het beschermt dan wel gelijk je scherm (ik gheb geen screen protector en scherpe voorwerpen maken ook krassen op zo'n protector dus geef mij dan maar een flipbook... :s)
|
Silicone case en een glazen screenprotector voor als mijn telefoon valt dat de screenprotector scheurt en niet mijn telefoon.
|
Ik heb inmiddels ook een nieuwe telefoon met dunne siliconen case (doorzichtig).
|
Wat voor een is het geworden en kan er Pokémon Go op?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47. |