![]() |
PokemonGo
Hier al iemand er mee geprutst? Is het wat?
|
ik vind het fantastisch :D
|
Wanneer komt hier officieel uit?
|
ik las ergens dat het deze week nog ging gebeuren, maar niet gezocht naar een bevestiging
|
Het crasht als ik mijn geboortedatum invul :'(
|
Ik wil ook :bob:
|
Moet je geen iphone hebben D.!
|
Er is ook gewoon een ios versie?
|
Niet in nl
|
Je kunt met ios ook gewoon :D
|
Oh, kan je nu sideloaden zonder jailbreak?
|
Dacht dat je een ander account moest aanmaken waar het wel al uit was.
|
Handig
|
Citaat:
Citaat:
|
Ja dat weten we allemaal van jou doperwt
|
Ik wacht niet als ik geďnteresseerd ben
|
|
http://www.parool.nl/binnenland/-er-...n-go~a4338284/
Citaat:
|
Nu heeft Pr0xy eindelijk een goede reden om een mobiel te gaan kopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb trouwens inderdaad geen zin om een apart account aan te maken, geruchten gaan dat ie eind deze week te downloaden is op de normale manier, dus ik wacht nog wel even (y)
|
Ga ik straks daadwerkelijk naar buiten :eek:
|
|
Ik ga het ook proberen :bob:
|
Ik vind het bijna jammer dat ik me echt nooit heb geinteresseerd voor Pokémon.
|
Citaat:
Al vond ik mezelf vanaf het begin er te oud voor :p |
Citaat:
Ik mocht overigens wel Ninja Turtles en dat soort dingen kijken, dus de reden er achter heb ik ook nooit begrepen :o |
Ik was gisteren tot half 4 's nachts buiten aan het rondlopen met mijn vriend terwijl we enthousiaste kreten slaakten en Pokémon zochten :') Nu gaan we naar een bos want daar zijn vast zeldzamere soorten.
|
WISTEN JULLIE WEL DAT HET DE 19DE VOLLE MAAN IS EN DAT JE DAN EEN CLEFAIRY KUNT VANGEN?
|
CLEFAIRY IS EPIC DUDE :eek::cool:
|
Citaat:
|
ik denk al twee dagen lang no way dat ik daar aan ga beginnen, maar sinds een uur begin ik te twijfelen :cool:
|
Maaike en ik hadden 't vanochtend ironisch (want hahaha dat is voor nerds hahahha) gedownload. Brak op de bank liggend 5 pokémons gevangen en toen IN DE REGEN naar buiten want hoej het is toch wel heel leuk :')
Maaike is nu in Tilburg en daar zijn vast allemaal exotische pokémons en buhuuuu straks is ze een betere pokémonmaster dan ik :'(:'(:'( Ik heb goede hoop dat m'n werk een pokéspot is trouwens, dus morgen oneindig veel pokéballs verzamelen :lief: *duimt* Wat voor pokémons zitten er veel rondom jullie huis???? Hier vooral heel veel vogels, inmiddels al 30 Pidgey's gevangen oid. En allemaal aan de prof gegeven natuurlijk, dus één is er inmiddels Pidgeotto :lief:
Spoiler
|
We haten jou ook!
|
Ik wacht braaf op de officiele release. Hoop alleen dat er hier in Slowakije geen duizent zitten die ik in België niet kan vinden.
|
.sann :lief:
|
Ik wacht ook op de officiële manier en hopelijk komt die deze week nog uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had het na 2 minuten wel weer gezien :o
|
Kwartiertje geleden meldigen dat het in Duitsland aan het uit komen is.
|
Grappig spel, en wat zal de jeugd weer actief worden.
|
Citaat:
|
Je krijgt door dit spel tenminste genoeg lichaamsbeweging
|
Citaat:
Citaat:
|
Vriendin van collega van Jos had zaterdag bijna achttien km gelopen, p jacht naar pokemon. Zo kom je wel weer aan je lichaamsbeweging!
|
Dan ga ik liever een eind fietsen. :p
|
Je kan combineren
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |