![]() |
Hoi Bonn! #1883
Lijstje mag even iemand doen die achter een computer zit.
|
Tot uw dienst!
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten spawn again 69 Enilorac 58 Elin3 47 Holland Oates 41 bloodyb 34 luci2 33 Daantje_0705 32 Haubenmeise 22 Korreltjezout 19 Azèche 19 Abby. 18 pinguindude 15 Kikaa* 13 WolterB 12 Ieke 12 Katertje 10 gladdeaal 6 aumgn 6 Miekje* 5 Macrador 5 Carn 4 Penolopepop 3 Yne 3 Axel11 3 fizzle-fluffy 2 Not for Sale 2 deadlock 2 Pr0xy 2 Søren 2 df 1 Dekaloog 1 |
Ik dank u vriendelijk!
|
Citaat:
|
Maak er dan nondeju n tabel van :bob:
|
En huhuhuhuh 69
|
Gebruiken jullie trouwens weleens mods bij spellen?
|
Uiteraard. Zeker bij the elder scrolls
|
Vandaag weer naar huis *o*
|
Citaat:
|
Ik moet vandaag naar de opticien voor een oogmeting en daarvoor mocht ik een aantal uur geen lenzen in, dus nu mag ik straks met mijn oude brilletje op de fiets. Als dat maar goed gaat :D
|
Citaat:
|
Oogmeting voor een bril dan? Voor lenzen meten ze bij mijn vriend met lenzen in.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@spawn vorige topic: van de 14.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben al zeiknat geregend toen ik net boodschappen ging doen en nu regent het weer keihard en moet ik zo weer weg -O-
|
Citaat:
|
Nou, filosofie heb ik gemaakt. Hopen dat t hoger dan een 6 is.
Morgen nog Latijn en donderdag maatschappijleer |
Bij mijn moeder in Zeeland is het ook droog maar ik was net voor een enorme hoosbui binnen bij de fysio.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weer onderweg naar huis *o*
|
Ik heb al een week vakantie :yeah:
|
Ik moet nog vier weken werken :)
|
Vanaf volgende week moet ik oom 4 weken werken en dan ga ik op vakantie
|
Ik moet tot 23 december werken voor ik vakantie heb;)
|
Nog ruim 2½ week hier, ben er ook wel aan toe :o
|
M'n enige vakantie die ik nog heb dit jaar is Lowlands. :(
|
Ik heb eind augustus/begin september 3 bruiloften en voor 1 is het thema iets tropisch (feestje is ook in Tropicana, hoe cool! :D) en van de ander is het ergens in een kasteel vlakbij Limburg en dat is bijna buitenland, dus ook een beetje vakantie. (?)
|
Vrijdag ben ik wel een dagje vrij en dan ga ik met mijn moeder toerist in eigen stad spelen :p
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Hoi Spawn!
|
Amerika was super tof maar mijn voorkeur gaat toch niet uit naar een 'zomervakantie' zo vroeg in het jaar en sindsdien heb ik alleen maar minder energie en meer moeite om weer een ritme te krijgen.
|
Maar je bent wel naar Amerika geweest. Ik zou daar prima een paar weken omschakelen voor over hebben, of gewoon doorwerken tot december.
|
Ja, je hebt natuurlijk helemaal gelijk!
|
Tough Cookie naamzoek! Grensland komt weer op tv, wordt herhaald vanavond tussen half acht en half negen op NPO2! Het is al de tweede aflevering maar ik zie het nu pas.
|
Ik heb honger, niks bij me en pas over vijf kwartier moet ik overstappen. Hopelijk stapt er zo'n flippo met een rugzak koffie en broodjes in zometeen, maar ik vrees het ergste.
|
Oh, bah -O-
|
Ach, ook een beetje dom gewoon natuurlijk :herp:
|
Ik lees ondertussen wel gewoon verder, fijn boek om mee te treinen :y
|
Ik twijfel of ik nog even zal gaan lezen of een serie zal kijken. Net nog een uurtje gelegen/geslapen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39. |