Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wat vinden dames over getinte jongens? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1919213)

Hilmi 12-07-2016 08:57

Wat vinden dames over getinte jongens?

Het lijkt alsof dat ze ze niet mogen, maar ik kan me vergissen

Axel11 12-07-2016 09:04

Dat verschilt per dame.

Fitematrulle 12-07-2016 10:00

Waarom denk je dat ze je niet mogen?

Pervect 12-07-2016 10:06

Dit is net als het vragen of meisjes ijsjes lekker vinden. Het is allemaal smaak.

Elin3 12-07-2016 10:26

Citaat:

Hilmi schreef: (Bericht 34170428)
Het lijkt alsof dat ze ze niet mogen, maar ik kan me vergissen

Als iemand jou oprecht niet mag, ligt dat aan die persoon of mogelijk aan jouw gedrag. Als iemand "getinte jongens" in het algemeen niet mag, is diegene mogelijk bevooroordeeld, en ziet die persoon jouw alleen maar als onderdeel van die groep en niet als individu.

Azeche 12-07-2016 13:38

Het zou best kunnen dat ze je om je huidskleur niet willen. Maar er zijn in Nederland en Vlaanderen heus genoeg meisjes die dat geen probleem of juist een plus vinden, dus op zich hoeft het een gelukkig liefdeleven niet in de weg te staan. Tenzij neonazi's echt jouw ding zijn, dat kan wel problemen geven.

Anonymous John 13-07-2016 00:39

Je bedoelt dat blanke Nederlandse meisjes niet voor getinte jongens gaan? Mocht dat zo zijn, zal het zeker niet vawnege de huidskleur liggen, maar aan andere factoren.

LEETAHELFQUEST 15-07-2016 20:14

Citaat:

Axel11 schreef: (Bericht 34170437)
Dat verschilt per dame.

Als een meisje een jongen leuk vind zal het haar niks uitmaken of hij getint is. Tuurlijk telt het uiterlijk mee voor meisjes maar als je gewoon aardig en lief tegen haar doet zal het haar niks schelen van je huidskleur.

Axel11 15-07-2016 20:42

Citaat:

LEETAHELFQUEST schreef: (Bericht 34173137)
Als een meisje een jongen leuk vind zal het haar niks uitmaken of hij getint is. Tuurlijk telt het uiterlijk mee voor meisjes maar als je gewoon aardig en lief tegen haar doet zal het haar niks schelen van je huidskleur.

Nee. Sommige mensen vallen gewoon niet (of zelden) op mensen met een bepaalde huidskleur. En verder bestaan er ook racistische mensen.

Dekaloog 17-07-2016 00:02

Mensen zijn best racistisch, en door types als Trump en Wilders voelen ze zich daar ook ondersteund in. Dus het kan zijn dat je daar om veroordeeld wordt. (Of juist gefetisjiseerd, dat meisjes het wel spannend vinden, zo'n getinte jongen die hun ouders zouden afkeuren. Dat is misschien iets leuker, maar in beide gevallen kijkt iemand niet naar wie jij nou echt bent.)

Het kutte aan racisme is dat je er boos van wordt, maar als je die boosheid uit dan vinden mensen dat een bevestiging van hun vooroordelen. Je kunt het wel sturen: als je in nette kleding en met 'n cappuccino in je hand over straat loopt vinden mensen je minder eng dan wanneer je in je joggingbroek een sigaret opsteekt op een straathoek. Dan vinden bevooroordeelde mensen je 'een van de goeie'. Zolang je niks zegt over discriminatie en meelacht met de grapjes, natuurlijk. Je moet zelf weten of je dergelijke vrijheidsbeperking oké vindt. Het maakt je leven comfortabeler dus het is misschien slim om te doen, maar het is wel krom.

Schrale troost: de meeste mensen corrigeren hun vooroordelen wel als ze je eenmaal kennen.

Verder zijn er inderdaad gewoon individuele voorkeuren. Sommige mensen vinden blond haar mooi, andere mensen vallen op een getinte huid. Daar valt verder geen peil op te trekken en 't is voor iedereen anders. Maar dat lijkt me niet de reden waarom jij het gevoel hebt dat meisjes je niet mogen.

Prada5001 10-08-2016 08:27

Ze hebben meestal wel n grote pik 😂

angellouise_ 10-08-2016 12:00

Genoeg meiden die juist veel sneller op getinte jongens vallen.. Spreek uit ervaring:y

Anoniem683 11-08-2016 19:26

Ik denk dat dit geen probleem moet zijn. Ik denk dat ze eerder op iemand getint zullen vallen dan een bleekscheet!

luci2 11-08-2016 19:31

Citaat:

Anoniem683 schreef: (Bericht 34190576)
Ik denk dat dit geen probleem moet zijn. Ik denk dat ze eerder op iemand getint zullen vallen dan een bleekscheet!

Dat is natuurlijk onzin. Huidskleur is een kwestie van persoonlijke voorkeur.

Anonymous John 11-08-2016 20:08

Het beste is als je als bleekscheet een getinte lul hebt, dan krijgt het meisje het beste van beide werelden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31.