![]() |
Condooms bestellen
Als ik condooms bestel bij bol.com en ik laat die bezorgen bij een AH kunnen ze bij de AH dan zien dat ik condooms heb besteld?
|
Ze kunnen volgens mij alleen zien dat jij iets van Bol.com besteld hebt. Daarnaast maakt het de medewerkers van de AH echt niet uit of je nu een boek, een dildo of condooms besteld. Zolang zij pakjes-service kunnen leveren boeit dat hen echt niet.
|
Jaa maar is een beetje beschamend omdat ik zelf ook in die ah werk
|
Citaat:
|
Nee, dat staat niet op de doos. Of heb je van die lolbroek collega's die denken van: hé, een pakje voor pietjeneinstijn, effe kijken wat hij besteld heeft. En dat je dan 5 min. later door de omroep hoort: "de condooms voor pietjeneinstijn liggen klaar bij de servicebalie!"
|
Als je daar werkt dan weet je toch wat er op die pakketjes voor info staat :confused:
|
Dat hoeft niet. Ik zie de vakkenvullers in mijn super ook nooit achter de kassa of de servicebalie.
|
Als collega's lopen te kutten kan je tenminste opscheppen dat jij wel lekker neukt en zij niet.
|
Citaat:
|
Verbetering
Volgens mij mag dat niet eens....
De wetboeken maar weer eens uit de kast trekken |
Condooms bij bol.com bestellen ?
|
Of smoesjes verzinnen?
|
Zie een condoom als een gucci of deus pet, is fucking vet toch? Betekend in ieder geval dat jij tenminste wel iemand hebt ;)
|
Wat is precies de link tussen zo'n pauperpet en een condoom?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |