![]() |
Blossom
Om 11.00 of 12.00 's morgens op RTL 4.
Wie kijkt hier wel eens na?? Ik sinds kort (omdak vakantie heb) en ik vind het zooo belachelijk stom af en toe!Maar wel kei melig. Enne...die Joey is wel 'cute.....' :p |
Citaat:
|
Brings back good times ;) Sjah, het beginliedje is het lolligst. :p
|
Het is echt stom :P
maar niet zo stom als sommige stomme sitcoms die je nu soms op de tv moet verbrommen, stom; |
Ik vind het wel leuk.. is alleen zo oud :|
|
Ik keek dat vroeger, wist niet dat ze het nu weer uitzonden :confused: Is wel grappig ja...
|
ik vind het vaak wel droog :) ik heb ze eigenlijk wel zowat het hele jaar gezien, dus dit zijn dus wel weer de herhalingen van de herhalingen van de herhalingen van begin dit jaar :S
|
Ik keek het vroeger altijd.
Was wel grappig. |
blossom suck i want full house ! :)
|
Citaat:
|
Full House is leuk
Blossom is leuker |
dan slaap ik nog of anders zit ik op school :( :D
|
"WOW!" :D
Super. |
dat kind is psychisch niet helemaal in orde...
ik haat haar en haar kansloze familie :mad: dood aan gezins sitcom:mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Full House is echt te erg mensen
|
die ene vent is cool die het altijd over z,n coup heeft
|
Citaat:
|
Is wel leuk, al is Full House wel veel leuker! :)
Die Jesse is un lekker ding........WOW! :eek: En die kinderen zijn ook so cute! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik zie het probleem niet gast |
Ja die tweeling is echt verschrikkelijk :mad:
Michelle :cool: Jessie en Joey zijn lache :D Stephanie ook :D Dj is verschrikkelijk :rolleyes: Danny heeft z'n grappige momenten, al zijn het er weinig ;) ow jah en dat buurmeisje, Kimmy = :D |
Ehm...t gaat hier nog steeds over 'Blossom' en niet over 'Full house' :rolleyes:
|
Citaat:
|
kheb het een paar keer gezien, vond 't wel grappig.
de laatste keer dat ik het zag ging ze ontsnappen met d'r vriendje en toen stond er 'will be continued'. hoe is dat afgelopen?? maar kvind full house ook leuker. kben het voor een groot deel met Lakini's Juice eens, alleen die grappige momenten van joey en danny vink vrij zeldzaam oh ja, je vergat becky. die vink ook wel grappig zo samen met jessie! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |