Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Meisje mee uit nemen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1919357)

Timmyi3 16-07-2016 22:50

Meisje mee uit nemen

Hallo mensen,

Ik ben heel slecht in topics schrijven, maar ik ga m'n best doen. :)

2 maanden geleden hoorde ik van een vriend dat iemand mij leuk vond, ik heb nooit tegen haar gepraat dus ik vond het een beetje verrassend :p

Zij heeft toen mijn nummer gekregen via een vriend, dus wij hebben ongeveer 2/3 maanden geappt. Ze is trouwens best bang om in het echt iets te zeggen (ik ook wel een beetje :p) Ik begon haar ook leuk te vinden, maar onze gesprekken gingen een beetje van 'hee, hoe gaat het, wat heb je gedaan vandaag, en dan was het stil.

Na 3 weken appen ben ik met haar en nog een stelletje naar een pretpark :p geweest. Dit was voor haar best ongemakkelijk (voor mij ook een beetje) aangezien ze niks durfde te zeggen, na 1,5 maand appen begon ze een beetje stil te worden, meestal appte ze me om de 1/2 dagen. Een paar dagen geleden kreeg ik een appje van haar, met daarin 'Hee, ik weet niet goed hoe ik dit moet zeggen maar ik denk niet dat het nog iets gaat worden, sorry'.

Ik vond dit best raar, maarja.. Nu is het de hele tijd stil tussen ons, en ik begin haar wel echt te missen eigenlijk (ook al hadden we niet echt wat). Is het nu raar als ik haar ergens mee naar toe neem om iets te gaan doen samen?

Dekaloog 17-07-2016 00:04

Mis je haar gezelschap, dus het vriendschappelijke contact? Of wil je dat het alsnog iets wordt?

Anonymous John 17-07-2016 00:32

Tja, moeilijk als de chemie er van beide kanten niet is.

Elin3 17-07-2016 08:03

Citaat:

Anonymous John schreef: (Bericht 34173962)
Tja, moeilijk als de chemie er van beide kanten niet is.

Verlegenheid kan chemie ook enorm in de weg zitten. Als je onzeker blijft over wat je wil zeggen en uiteindelijk maar zwijgt is het lastig om samen wat op te bouwen, hoe leuk je elkaar ook kunt vinden.

Timmyi3 17-07-2016 11:07

Citaat:

Dekaloog schreef: (Bericht 34173941)
Mis je haar gezelschap, dus het vriendschappelijke contact? Of wil je dat het alsnog iets wordt?

ik hoop dat het nog iets wordt tussen ons

Elin3 17-07-2016 15:45

Citaat:

Timmyi3 schreef: (Bericht 34174052)
ik hoop dat het nog iets wordt tussen ons

Wat maakt haar zo leuk, ondanks dat het contact een beetje suf is?

Timmyi3 17-07-2016 20:21

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34174331)
Wat maakt haar zo leuk, ondanks dat het contact een beetje suf is?

Ik weet niet, ze is gewoon heel lief :) Ik heb gewoon het gevoel dat we heel goed bij elkaar passen.

Dekaloog 18-07-2016 01:53

Jullie passen niet goed bij elkaar.

Anders was ze 't daar namelijk mee eens geweest.

Elin3 18-07-2016 06:13

Citaat:

Dekaloog schreef: (Bericht 34174778)
Jullie passen niet goed bij elkaar.

Anders was ze 't daar namelijk mee eens geweest.

Inderdaad, dat gevoel van bij elkaar passen moet wel wederzijds zijn. Als dat niet zo is kan je keihard je best doen maar wordt het geen gelijkwaardige verhouding :o

Axel11 18-07-2016 08:37

Citaat:

Timmyi3 schreef: (Bericht 34173884)
Ik vond dit best raar, maarja.. Nu is het de hele tijd stil tussen ons, en ik begin haar wel echt te missen eigenlijk (ook al hadden we niet echt wat). Is het nu raar als ik haar ergens mee naar toe neem om iets te gaan doen samen?

Je gaat er al vanuit dat ze mee wil? ;)

Timmyi3 18-07-2016 10:55

Nee, maar ik heb het aan een vriendin gevraagd van haar waarom ze dacht dat het niks meer zou worden. En de reden was omdat ze bang was, en dat vond ze zielig voor mij.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.