Meisje mee uit nemen
Hallo mensen,
Ik ben heel slecht in topics schrijven, maar ik ga m'n best doen. :)
2 maanden geleden hoorde ik van een vriend dat iemand mij leuk vond, ik heb nooit tegen haar gepraat dus ik vond het een beetje verrassend :p
Zij heeft toen mijn nummer gekregen via een vriend, dus wij hebben ongeveer 2/3 maanden geappt. Ze is trouwens best bang om in het echt iets te zeggen (ik ook wel een beetje :p) Ik begon haar ook leuk te vinden, maar onze gesprekken gingen een beetje van 'hee, hoe gaat het, wat heb je gedaan vandaag, en dan was het stil.
Na 3 weken appen ben ik met haar en nog een stelletje naar een pretpark :p geweest. Dit was voor haar best ongemakkelijk (voor mij ook een beetje) aangezien ze niks durfde te zeggen, na 1,5 maand appen begon ze een beetje stil te worden, meestal appte ze me om de 1/2 dagen. Een paar dagen geleden kreeg ik een appje van haar, met daarin 'Hee, ik weet niet goed hoe ik dit moet zeggen maar ik denk niet dat het nog iets gaat worden, sorry'.
Ik vond dit best raar, maarja.. Nu is het de hele tijd stil tussen ons, en ik begin haar wel echt te missen eigenlijk (ook al hadden we niet echt wat). Is het nu raar als ik haar ergens mee naar toe neem om iets te gaan doen samen?
|