![]() |
Wie is de beste speler?
Ik vind Rafael vd Vaart toch de beste hoor.
|
Beckham / Veron en Favre.
|
1 Ronaldo
2 Ruud van Nistelrooy 3 Luis Enrique ex-voetballers: 1 Gheorge Hagi 2 Maradonna 3 Pele |
bl@@@@@@@@@@@@@t
|
Citaat:
|
Ik vind voetbal stom. http://images.tweakers.net/forum/smileys/nosmile.gif
|
1. Dik Heesen
2. Henk Vos 3. Victor Kros |
Citaat:
|
bla
|
Citaat:
Ik vind zaagmanz wel een sterke speler :p |
Citaat:
|
Ajax: Van der Vaart
Feyenoord: Pi-Air PSV: Van Bommel Heerenveen: Nurmela Vitaz: Stefanovic Utreg: Zwaanswijk Roda JC: Luijpers Twente: Van der Doelen Willem II: Landzaat NAC: Schreuder NEC: Wisgerhof RKC Waalwijk: Hoogendorp AZ: El Kattabi De Graafschap: Van Vossen FC Grunn: Kamata RBC Roosendaal: Nascimento FC Zwolle: R. Roelofsen Excelsior: Pinas Sparta: Blinker FC Den Bosch: Jansen MVV: Taiwo VVV: Hofstede Fortuna: Emeran |
oh nee, Warner en Faulk (en Favre natuurlijk) en Schumacher, of is dat geen speler?
Hagi was een luie vedette. "Vedettes koppen niet" |
feyenoord: kalou,pierre,bosvelt,emerton(kan echt niet kiezen:p)
ajax: vd vaart psv : hofland vitesse: janssen heerenveen: nurmela nec: demouge roda jc: cristiano nac: steward rbc: wooter:p de graafschap: hertog rkc: hoogendorp fc utrecht: zwaanswijk fc twente: vd doelen az: nelisse excelsior: hollman(y) fc zwolle: lim duan,cvetkov fc groningen: hoogstrate willemII: landzaat fc den bosch: Michels,Uneken ado den haag: Castelen mvv: Wau Go Ahead eagles: dibi,kooijman vvv: hofstede fortuna sittard: eerst emeran nu is die weg dus hamming nu sparta: mendes da silva eindhoven: konings helmond sport: streppel:p volendam: salden,henar cambuur : bruin emmen: oosting top oss: Kanu? dordrecht : Marco boogers haarlem: dougles bv veendam: weerman heracles: PLatVoEt telstar:tevreden |
Ajax: Van der Vaart :D
NAC: Hersi Groningen: Ikedia Willem II/AZ (??): Van der Gun Top Oss: Kanu RBC: Wooter Verder boeit t me niet, Ajax=the best! :D :D |
rafael van der vaart en boudewijn zenden natuurlijk!!!
|
Citaat:
hersi speelt bij nec:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
galasek speelt niet bij vitesse :rolleyes: |
Nederlandse comp.: v/d Vaart
Engelse: Hasselbaink Spaanse: Raul Duitse: Elber |
(IK BEN JUUL!!!!Kan niet uitloggen bij een vriendin)
Kezman, Rommedahl, Beckham, Cocu, Waterreus & Chivu |
1 Ronaldo
2 Ronaldhino 3 Beckem/Figo ex-voetballers: 1 Pele 2 Maradonna 3 Campos van MEXICO ( keeper ) beste keeper ooit vind ik (y) |
Citaat:
|
Nederland: op het moment toch echt Van Der Vaart :)
Geschiedenis: Pele al heb ik hem niet gekend (lees: zien voetballen) hij heeft het toch wel goed gedaan zo gehoord Wereld: tsja goeie vraag, Ronaldo misschien als hij weer op zijn oude niveau kan terug komen, anders is het wel Raul :) |
Citaat:
|
Citaat:
gigs, beckham en kahn blijven ook goed natuurlijk. |
NL: Ono
Wereld: Beckham of Raul en Faulk Ooit: M. van Basten natuurlijk! |
de nooijer.... :D
|
Citaat:
|
Edwin van Ankeren doet het ook heel goed in Noorwegen.. laten we dat niet vergeten
|
Citaat:
Kuzzje IK |
Hier zijn al 1.000.000 topics over :rolleyes:
Nederland: Pi-Air of Emerton |
Citaat:
|
van der V@@rt , Emerton en van Bommel
|
Citaat:
Kuzzje terug dan maar he. |
Citaat:
|
Citaat:
:D :cool: :D |
Ik vind de beste voetballer van vroeger vind ik ook Pele!! Nu vind ik Zidane van Juventus erg goed!!Van Ajax (mijn clubje) vind ik Mido, van de Vaart en de keeper stekelenberg erg goed!! ;) Ik ben ook echt een grote voetbalfan!! :D en ik ben er trots op ook!!
|
Citaat:
|
davids zonder twijfel
|
Citaat:
:rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |