Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Dildo/vibrator kopen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1919396)

PotatoBoy99 17-07-2016 20:52

Dildo/vibrator kopen

Mijn vriendin is binnenkort jarig en we hadden het over een cadeautje dat ik haar zou kunnen geven. En grappend kwamen we dus op een dildo/vibrator als cadeautje, maar uiteindelijk toen we het er serieus over hadden zou dit graag willen. (Natuurlijk geef ik ook een ander cadeautje want anders is het zo raar voor haar familie als ik 'geen' cadeautje zou geven)
Maarja nu vraag ik mij dus af waar je op moet letten bij een dildo/vibrator te kopen? Iemand suggesties of ervaringen met een dildo/vibrator die goed bevalt? Alvast bedankt en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ;)

Elin3 17-07-2016 21:03

In dit topic vind je een hoop informatie over veilig seksspeelgoed: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1901270

PotatoBoy99 17-07-2016 21:16

Dankjewel voor de tip! Maar ik bedoel meer over welke fijn zijn (liefst niet te groot) en dus goed bevallen.

Iemand.. 18-07-2016 10:10

Dat is bij iedereen anders...

Anonymous John 20-07-2016 04:35

Koop een Rabbit die tegelijkertijd de clit stimuleert.

Bengel 26-07-2016 23:40

Citaat:

PotatoBoy99 schreef: (Bericht 34174607)
Mijn vriendin is binnenkort jarig en we hadden het over een cadeautje dat ik haar zou kunnen geven. En grappend kwamen we dus op een dildo/vibrator als cadeautje, maar uiteindelijk toen we het er serieus over hadden zou dit graag willen. (Natuurlijk geef ik ook een ander cadeautje want anders is het zo raar voor haar familie als ik 'geen' cadeautje zou geven)
Maarja nu vraag ik mij dus af waar je op moet letten bij een dildo/vibrator te kopen? Iemand suggesties of ervaringen met een dildo/vibrator die goed bevalt? Alvast bedankt en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ;)

Als de seks met je vriendin helemaal goed zit, worden dergelijke speeltjes af geraden. En wel omdat er bij zijn die de natuurlijke gevoeligheid zodanig kunnen verminderen, dat bij normale seks geen hoogtepunt meer kan worden bereikt. daarentegen zijn er wel vrouwen die normaal geen hoogtepunt kunnen bereiken, maar dat wel met een voor hun geschikte dildo-vibrator aan toe kunnen komen. Op gronde daar van is het verstandig om over de aanschaf van zulk een speeltje te praten, om tot de beste aankoop te kunnen komen. En je geen verwijten door ongewenste lichamelijke veranderingen kunt krijgen.

Binkyboy97 27-07-2016 00:31

Citaat:

Bengel schreef: (Bericht 34181144)
Als de seks met je vriendin helemaal goed zit, worden dergelijke speeltjes af geraden. En wel omdat er bij zijn die de natuurlijke gevoeligheid zodanig kunnen verminderen, dat bij normale seks geen hoogtepunt meer kan worden bereikt. daarentegen zijn er wel vrouwen die normaal geen hoogtepunt kunnen bereiken, maar dat wel met een voor hun geschikte dildo-vibrator aan toe kunnen komen. Op gronde daar van is het verstandig om over de aanschaf van zulk een speeltje te praten, om tot de beste aankoop te kunnen komen. En je geen verwijten door ongewenste lichamelijke veranderingen kunt krijgen.

Bullshit

bikinigek 27-07-2016 08:29

Citaat:

Zit jij bij de kerk? Wat een stierenstront!!! Waar is je bron?

Fitematrulle 27-07-2016 09:04

Citaat:

:D (n)

fizzle-fluffy 27-07-2016 09:34

Zolang je er geen heroïne op smeert valt het wel mee met hoe zeer die speeltjes je langetermijnplezier bederven ;)

Bengel 31-07-2016 21:34

Citaat:

bikinigek schreef: (Bericht 34181276)
Zit jij bij de kerk? Wat een stierenstront!!! Waar is je bron?

De bron is het algemeen bekende gegeven, dat gevoeligheid van lichaamsdelen kan worden verminderd tot zelfs ongevoeligheid, door ze systematisch met steeds harder te belasten. Bij karate worden de knokkels van de handen daardoor pijn en streling ongevoelig. Dat is een biologisch wetenschappelijk algemeen bekend gegeven, dat ook geldt voor de vagina, waarvan de ontvankelijkheid is ingesteld op een stijve penis.

Dark Phoenix 31-07-2016 21:44

Citaat:

Bengel schreef: (Bericht 34184564)
De bron is het algemeen bekende gegeven, dat gevoeligheid van lichaamsdelen kan worden verminderd tot zelfs ongevoeligheid, door ze systematisch met steeds harder te belasten. Bij karate worden de knokkels van de handen daardoor pijn en streling ongevoelig. Dat is een biologisch wetenschappelijk algemeen bekend gegeven, dat ook geldt voor de vagina, waarvan de ontvankelijkheid is ingesteld op een stijve penis.

Wat een UC. :D

Het is onzin, het wordt niet ineens ongevoelig en al helemaal niet tot het punt dat geen hoogtepunt kan worden bereikt. En als je blijft vinden van wel, kom dan alsjeblieft even met wat wetenschappelijke bronnen, in plaats van 'algemeen bekende gegevens'.

Dekaloog 31-07-2016 22:36

Met van die moordmachines die je op je clit kunt zetten, zoals de Hitachi en de Doxy, zou ik eigenlijk wel uitkijken. Ik kan me best voorstellen dat je dan wat ongevoelig(er) raakt, al hoort dat ook weer over te gaan als je ermee stopt.

Wat ik zorgwekkender vind is dat Bengel ervan uitgaat dat vrouwen geen zeggenschap hebben over hun lichaam. Met 'achteraf verwijten', alsof het niet hun eigen besluit was. Communicatie impliceert dat je gelijkwaardige partners bent. Op deze manier klinkt het alsof 'ie vindt dat het de verantwoordelijkheid is van de man om de vrouw tegen haarzelf te beschermen, of zelfs te bewaken dat haar lichaam niet verandert. Als ik zijn vriendin was zou ik dat erg verstikkend vinden.

Verder vinden sommige mensen 't prima om ietsjes ongevoelig(er) te raken. Als iemand alleen nog maar wil klaarkomen door keihard beukgeweld, en niet meer door lieve orale seks, dan tsja, more power to them.

Dekaloog 31-07-2016 22:36

@TS: ik zou zoiets of zoiets kopen. Er zijn wel goedkopere maar dan zit je al snel in het hard-plastic-segment.

bikinigek 01-08-2016 11:20

Citaat:

Bengel schreef: (Bericht 34184564)

Dan zou mijn lul nu ongevoelig moeten zijn... Daar zet ik een hitachi op..
En bij karate zijn die niet ongevoelig.. Ik doe dat namelijk.. Praat geen onzin aub...

Bengel 02-08-2016 13:17

Citaat:

bikinigek schreef: (Bericht 34184711)
Dan zou mijn lul nu ongevoelig moeten zijn... Daar zet ik een hitachi op..
En bij karate zijn die niet ongevoelig.. Ik doe dat namelijk.. Praat geen onzin aub...

Ik heb niet gesteld ongevoelig, maar opgemerkt dat de graad van gevoeligheid kan veranderen, door speeltjes te gebruiken die qua contact heftiger zijn dan een stijve penis. Dat ongevoelig maken van lichaamsdelen is gebaseerd op een constant toenemende belasting, waar dit zich dan op in stelt. Een andere bron is mijn eigen11 jaar oudere getrouwde zuster, die mijn deelname aan dit forum volgt. Zij vertrouwde me toe samen met haar partner een paar speeltjes te hebben uit geprobeerd. En al snel merkte bij het neuken niet meer zo spontaan tot een hoogtepunt te kunnen komen. Toen dit zich meer deed gelden zijn ze met hun speeltjes gestopt, en na enige tijd konden ze weer normaal daarvan genieten. +

Dekaloog 02-08-2016 17:17

Nou, niks aan 't handje dan, toch?

Bengel 02-08-2016 20:10

Citaat:

Dekaloog schreef: (Bericht 34185398)
Nou, niks aan 't handje dan, toch?

Klopt, omdat ze zelf bijtijds de oorzaak van het probleem ontdekte.:) Aan veel dingen zijn bijwerkingen verbonden, die uiteraard niet voor iedereen gelden. Maar voor hen die er wel gevoelig voor zijn, is het goed te weten wat deze inhouden.

Dekaloog 02-08-2016 20:20

Vertrouw er nou maar gewoon op dat meisjes prima hun kut kunnen navigeren zonder jouw hulp.

Deze bangmakerij is nergens voor nodig.

bikinigek 02-08-2016 23:41

Citaat:

Bengel schreef: (Bericht 34185179)
Ik heb niet gesteld ongevoelig, maar opgemerkt dat de graad van gevoeligheid kan veranderen, door speeltjes te gebruiken die qua contact heftiger zijn dan een stijve penis. Dat ongevoelig maken van lichaamsdelen is gebaseerd op een constant toenemende belasting, waar dit zich dan op in stelt. Een andere bron is mijn eigen11 jaar oudere getrouwde zuster, die mijn deelname aan dit forum volgt. Zij vertrouwde me toe samen met haar partner een paar speeltjes te hebben uit geprobeerd. En al snel merkte bij het neuken niet meer zo spontaan tot een hoogtepunt te kunnen komen. Toen dit zich meer deed gelden zijn ze met hun speeltjes gestopt, en na enige tijd konden ze weer normaal daarvan genieten. +

ik jas er naalden doorheen. waar doorheen? door mijn eikel en gevoel is nog zelfde
mare andere (familie leden) zijn geen bronnen van medisch onderzoek...

laat ik even zeggen dat ik in een wereldje zit waar het veel lomper aan toe gaat in de "slaapkamer" ;) daar heb ik dan 100x meer bronnen die tegen tegenovergestelde zullen zeggen.
zelfs met electroplay is er geen blijvend effect.

Citaat:

Dekaloog schreef: (Bericht 34185494)
Vertrouw er nou maar gewoon op dat meisjes prima hun kut kunnen navigeren zonder jouw hulp.

idd met zijn medisch onderzoek door zijn zustert

Bengel 03-08-2016 14:26

Citaat:

Dekaloog schreef: (Bericht 34185494)

Wat een panische reacties, het is maar een waarschuwing, die alleen geldt voor hen die daar gevoelig voor zijn. En dus naar eigen bevinding al-dan niet in acht kan worden genomen. Aldus ben ik - gelijk jij dit stelt - de mening aangedaan, dat we dit aan PotatoBoy99 en zijn meisje kunnen toe vertrouwen.

bikinigek 03-08-2016 17:43

Citaat:

Bengel schreef: (Bericht 34185752)
Wat een panische reacties, het is maar een waarschuwing, die alleen geldt voor hen die daar gevoelig voor zijn. En dus naar eigen bevinding al-dan niet in acht kan worden genomen. Aldus ben ik - gelijk jij dit stelt - de mening aangedaan, dat we dit aan PotatoBoy99 en zijn meisje kunnen toe vertrouwen.

Dat zeg je nu.. Voor hen die gevoelig daarvoor zijn..

Maar de medisch stuk waar blijft dat?

Dark Phoenix 04-08-2016 07:26

Citaat:

Bengel schreef: (Bericht 34185752)

Waarschuwingen voor dingen die niet waar zijn zijn gevaarlijk. Er komen hier ook jonge, soms beïnvloedbare mensen die niet beter weten, en door jou misschien bang worden gemaakt voor iets wat complete onzin is. Dus we corrigeren je wanneer je zoiets zegt, voordat iemand het serieus neemt.

Bengel 04-08-2016 13:03

Citaat:

Dark Phoenix schreef: (Bericht 34186226)
Waarschuwingen voor dingen die niet waar zijn zijn gevaarlijk. Er komen hier ook jonge, soms beïnvloedbare mensen die niet beter weten, en door jou misschien bang worden gemaakt voor iets wat complete onzin is. Dus we corrigeren je wanneer je zoiets zegt, voordat iemand het serieus neemt.

Dekaloog stelt het tegengestelde vast, met de hier onder volgende conclusie.
En dus ook gewoon in staat zijn om zelf te beoordelen, of mijn preventieve opmerking al- dan niet op hun van toepassing is.

Dark Phoenix 04-08-2016 17:13

Citaat:

Bengel schreef: (Bericht 34186322)
Dekaloog stelt het tegengestelde vast, met de hier onder volgende conclusie.
En dus ook gewoon in staat zijn om zelf te beoordelen, of mijn preventieve opmerking al- dan niet op hun van toepassing is.

Dat was tegen jou en nee.

Bengel 04-08-2016 17:48

Citaat:

bikinigek schreef: (Bericht 34185857)
Dat zeg je nu.. Voor hen die gevoelig daarvoor zijn..

Maar de medisch stuk waar blijft dat?

Medisch is er geen betere indicatie om er mee te stoppen, dan te constateren dat er ongewenste gevolgen aan het seks -speeltje zijn verbonden. Of gewoon er mee door gaan, als die blijken uit te blijven.

MisterShy 05-08-2016 00:09

Bengel, please stop this shit.

Bengel 05-08-2016 19:14

Citaat:

MisterShy schreef: (Bericht 34186691)
Bengel, please stop this shit.

Kenmerkend voor dit forum is de vrijheid om naar eigen inzicht adviezen te negeren, als ze niet voor hun blijken te gelden. dus waar maak jij je nu eigenlijk druk over? Het is net alsof je denkt dat onze meisjes ren jongens niet bij machte zijn, om zelf daarover een verantwoord standpunt in te nemen. De brenger van dit item Potato Boy heeft daar geen probleem mee, want hij zwijgt in alle talen.

MisterShy 06-08-2016 02:22

Lees wat je schrijft. Gek.

PotatoBoy99 06-08-2016 12:09

Ik heb antwoord op mijn vragen gekregen. Dit onderwerp mag gesloten worden want er wordt voor de rest toch alleen maar onzin geschreven.

Bengel 06-08-2016 12:21

Citaat:

PotatoBoy99 schreef: (Bericht 34187237)
Ik heb antwoord op mijn vragen gekregen. Dit onderwerp mag gesloten worden want er wordt voor de rest toch alleen maar onzin geschreven.

Inderdaad nog erger verlaagt men zich - als Mister Shy- tot schelden voor gek. Dus afsluiten maar.:)

fizzle-fluffy 06-08-2016 17:11

Op verzoek van TS gesloten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03.