![]() |
Vrouwen voeten likken
Hey allemaal,
Voor sommige is het best vreemd maar ik weet dat er zeker veel vrouwen van houden als er met hun voeten gespeeld word. Alleen in mijn eigen omgeving zijn die er niet echt zover ik weet. Ben benieuwd of er vrouwen zijn die zich geroepen voelen hier :) |
Dat hangt er van af. Belgische vrouwen niet, denk ik.
|
Neh, ik vind het niet bijzonder ofz. Voeten zijn voeten, daar loop je op, niks meer. (in mijn mening dan).
|
Er zijn veel mensen die voeten opwindend vinden. Zelf vind ik het niet echt fris.
|
Er zijn niet veel vrouwen die dat fijn vinden, denk ik. Ik persoonlijk niet en ik heb er ook wel eens met andere vrouwen over gepraat, ook die zeggen het niet lekker of opwindend te vinden.
|
Voeten zijn best een gangbare fetisj, ik denk dat zelf als iemand het niet per se opwindend vindt, men best wil proberen of het hen ook iets doet. Zo werkt het in mijn ervaring in elk geval, met vaste sekspartners en goede communicatie.
|
Citaat:
|
Overigens zijn voetmassages altijd een fijn voorspel op de bank, voordat je aan haar lippen en rest van het lichaam begint.
|
Niet alleen vrouwen ;)
Heheh, ik herrinner me vorig jaar nog. Het was met "schoolkamp". Er was niks te doen waardoor we veel op de kamers zaten. Er ontstond een voetmassage orgie, echt awesome. We hadden die dag namelijk een gigantisch rondje moeten lopen om het kamp heen. Fucking gehandicapte leraar die dat wel leuk leek. Dat maakte de massage wel extra fijn ☺️ |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02. |