![]() |
meiden die jongens anaal neuken
heya iedereen,
in het vorige topic dat ik hier had neergezet kwam het naar voren dat er best wel meiden zijn die het geil vinden (of wie het geil lijkt) om een jongen anaal te neuken (bijvoorbeeld met een voorbinddildo) Nu was ik een beetje nieuwsgierig geworden wat de meiden hier ervan denken? Lijkt jullie het wat of hebben jullie het al eens gedaan? (de mannelijke forum bezoekers mogen natuurlijk ook gewoon reageren en hun mening geven, maar ben persoonlijk meer geïnteresseerd in wat vrouwen hiervan denken. sorry guys) |
Ehm nee dankje :lisa: ik vind het maar vies
|
Ik ken wel een meisje die dat heel leuk vindt (haar vriendje ook), maar zelf vind ik het niks. Ik hou sowieso niet echt van anale seks.
|
Ken er genoeg
|
Bende gij soms degene die dat verhaal op reddit geschreven ghebt? :P
Het lijkt me wat, heb het geprobeerd maar het lukte niet. |
Mocht zij het willen dan zal het vast wel eens gebeuren. Wel zo eerlijk als je als man zijnde haar een paar keer per week in de kont neemt.
|
Ik vermoed eigenlijk dat jongens die ervaring hebben met anaal gepenetreerd worden beter zijn in bed. Omdat ze ervaring hebben met hoe het is om de 'ontvangende' partij zijn.
|
GETVER. Jeetje, anaal is sws al goor, maar bij jongens? Bah.
Niet voor mij en plz doe het niet!!! |
Waarom zou hij het niet moeten doen omdat jij het goor vindt? En anaal is bij jongens niet smeriger dan bij meiden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Beetje voorbereiding en er is niks vies aan! |
Er is geen verschil tussen mannelijke en vrouwelijke anussen. Ze hebben allebei poep aan de binnenkant. Verder vind ik er niet zoveel van dat mensen buiten mijn seksleven om anale seks hebben. Ik vind het leuker om het te geven dan te ontvangen omdat het ontvangen soms nogal pijnlijk is.
|
Citaat:
Ik vind dit een meisje waardig standpunt dat - gelijk homo of biseksueel zijn - gerespecteerd moet worden En het voor de hand licht, vanuit haat instelling dit vies te vinden en af te raden. |
Citaat:
te nemen.:) |
Citaat:
|
Ik vind de glijmiddelen van durex fijner!
|
Eng
|
Citaat:
|
Hoe kan een meisje een jongen anaal neuken?? Meisjes hebben toch geen lul??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ten eerste zijn dat niet 'meisjes' maar gewoon meisjes.
En ten tweede is dat ook niet erg grappig. Zou jij graag worden uitgelachen om iets fysieks waar je niks aan kan doen? |
Citaat:
|
Citaat:
2. Ik zou t best geinig vinden, net zoals ik als homo homograppen leuk vind. |
Citaat:
|
Kan heel goed hoor, ik vind het geweldig.
|
Citaat:
Ook vraag ik mij af of je mijn bericht en de voorafgaande berichten wel hebt gelezen, aangezien ik nergens heb gezegd dat iemand iets moet vinden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of mannen die bijvoorbeeld door een ongeluk hun penis kwijtraken? |
Citaat:
Waar in de voor jou zo heilige Van Dale staat de term "fysieke geslacht"? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
Je verwart 'geslacht' met 'geslachtsdeel'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Lichaamsbeharing is ook onderdeel van je geslacht. Net zoals je stem etc. Stelletje jankerds.
|
Citaat:
Wat jij 'fysiek geslacht' noemt heet eigenlijk 'sekse' en bestaat inderdaad uit biologische elementen zoals piemels, baarmoeders, haargroei en hormoonhuishouding. Daarnaast heb je gender/geslacht, dat heeft niks te maken met wat er in je broekje zit, maar meer met neurologische en psychologische factoren. Als je bijvoorbeeld doodongelukkig wordt van je mannenlichaam en altijd een meisje had willen zijn, dan matcht je sekse niet met je geslacht. Dat heet transgender. Tot slot heb je performance/gedrag, dus sociale en culturele dingen die we associeren met vrouwelijkheid of mannelijkheid. Zoals voetballen of rokken dragen of hetero zijn. Bij veel mensen zitten sekse, geslacht en gedrag op één lijn. Maar bij veel mensen ook niet. Daarom wordt er soms lacherig gedaan over vrouwen die mannen anaal nemen: dat gedrag past niet bij onze ideeën over genderrollen. Idem voor meisjes met piemels. Zij zullen qua gedrag en geslacht meestal vrouwen zijn, maar qua lijf geboren zijn met een intersekse-conditie. Bijvoorbeeld met XY-chromosomen, of met een vagina én een penis. Of het kunnen transvrouwen zijn die liever geen vaginaplastiek wilden ondergaan. In beide gevallen zijn het hele gewone vrouwen, maar passen ze qua biologie niet netjes in een hokje. Dit soort biologie-malligheid is niet zeldzaam: 1 op de 100 mensen heeft vanaf de geboorte iets 'geks' qua sekse. Het komt zo vaak voor dat het eigenlijk relatief normaal is. Of jij hokjes belangrijker vindt dan mensen moet je zelf weten. Maar in ieder geval is het complexer dan 'wie een lul heeft is geen vrouw'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ontopic dan maar:
ik ben nog alleen zo ver gekomen dan de dame een dildo met de hand gebruikte. strap-on moet nog keer staat op to do list |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42. |