![]() |
Hoi Zomer #1885
|
Held :cool:
|
:bloos: :D
|
Tsssssss.:herp::herp:
|
Helaas was het andere topic wel eerder, Spawn :(
|
Citaat:
|
Dus ik win.
|
Coone en Zatox hebben dus een nummer gemaakt genaamd "fuck the fuckin' motherfuckers." Kei leuk nummer :D
|
Citaat:
|
Hoi muggen :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, suckers. Muggen steken mij niet. *O*
|
Erg veel muggen ook hier de laatste 3 nachten...
|
Hier zoemt ook al een uur een mug om me heen :mad:
|
kheb vandaag trouwens voor het eerst Dungeons and Dragons gedaan. Echt een kei leuk spel :D:D:D
|
Ik hou van de zwarte cross :lief::lief::lief: <3
|
Racist
|
Citaat:
|
Ik wou dat ik muggen had, dan lag ik nu in mijn bed.
|
Enige voordeel is dat hier een pokestop is, dus ik de ballen mooi kan aanvullen. (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vandaag zoemde er ook een langs mijn hoofd erg irritant
|
Citaat:
|
Nog geen mug gezien dit jaar. :O
|
Xenos heeft van die horren die je met klittenband kan vastmaken.
|
Citaat:
|
Maar dan moet je ze echt op maat laten maken of niet?
|
Ik ben zo blij dat ik bij alle nieuwe kozijnen ook gelijk horren besteld heb vorig jaar. Nu heb ik alleen beneden geen horren en is mijn slaapkamer mugvrij (y)
|
Krema Kawa was echt awesome :lief:
|
Afgelopen week hebben we in het huis van mijn schoonouders gebivakkeerd die op vakantie waren. Nu weer thuis in mijn eigen huis. Ik ging vroeg weg om puin te ruimen omdat er vanavond vrienden komen eten maar eigenlijk valt het heel erg mee met de zooi.
|
Ik had geen zwarte lange spijkerbroek aan moeten trekken :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Het was in m'n huis ook echt belachelijk heet en ik heb superkut geslapen. :bob: De fucking vreemde dromen van de afgelopen tijd helpen ook niet mee. Kutlefuh. |
Ik heb een kort kokerrokje aan en ik vind het al een soort warm (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben CD's met kinderliedjes aan het kopiëren voor een klein meisje bij mij uit de kerk. Ze heeft een flinke ontwikkelingsachterstand, maar geniet wel enorm van muziek en liedjes. Hopelijk pikt ze wat Nederlands op uit de liedjes, want meezingen doet ze heel graag!
|
Ik snap mijn huisgenoot echt niet, ze gooit niet gebruikte huidmaskers weg. En ze gooit powerbanks in de vuilnisbak van de badkamer. Ik moet altijd dat vuilnis wegbrengen want zij doet dat niet. Leuk joh :ghe:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou dat ook wat zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Ik zal kijken of ik nog een lege cd heb om hem te kopiëren of anders stuur ik de muziek via we transfer naar je ofzo zodat je het zelf kan branden op een cd'tje want ik wil het origineel niet kwijt. Hij is echt leuk die cd. Gaat alleen wel over kerstbomen en zo dus hopelijk zijn ze niet super christelijk :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Super lief Daantje, als je hem via WeTransfer stuurt is dat prima, is het makkelijkst denk ik. |
Het is naar je onderweg! Hoop dat het lukt. Als je het leuk vindt, kan ik maandag op mijn werk de omslag van het hoesje nog inscannen, dan kan je die printen en erbij doen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28. |