![]() |
Geen zin meer
Een paar weken geleden heb ik een meisje ontmoet waarmee ik 5jaar geleden nog op school zat, we zagen elkaar en lachten toen we elkaar aanstaarden, mijn hart ging tekeer want ik zag haar echt wel zitten.
Toen de artiest voorbij was hadden we beiden geen tijd meer om iets te zeggen. Ik ben stapelverliefd op haar, er gaat geen dag voorbij waar ik aan haar denk.😍 Ik heb haar terug gecontacteerd en nu chatten we elke dag wat we meemaken :) Het rare is dat ik sinds die ontmoeting echt geen zin meer heb om af te trekken. Is hier een verklaring voor? |
Het kan zomaar, dat je al zo "high" bent van de verliefdheid dat je even geen behoefte hebt aan aftrekken (iets waarbij ook stofjes vrijkomen waar je blij van wordt).
|
wat elin3 zegt dat heb ik ook wel eens gehad. is gewoon nromaal.
|
Al dat bloed stroomt naar je hersenen en niet naar je lul.
|
Het heeft er ook mee te maken waar je intresse en gedachten op dat moment naar uit gaan
|
Hah, da's grappig. Zelfs als ik me kut voel heb ik geen zin. Ik heb amper zin. Maar ik moet beter gaan slapen, blijkt dat slechte slaap daar wat mee te maken kan hebben.
|
Zekers, ik was laatst ook verliefd geworden op een jongen en had heel ff'tjes geen zin om te trekken, en nu weer wel dus komt goed😉
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28. |