![]() |
Spelen
Ik zit mij voor het vensterglas
onnoemelijk te vervelen Ik wou dat ik twee hondjes was dan kon ik samen spelen Leuk hè |
Dit is zelfs plagiaat http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif, alleen dan de poesjes met hondjes vervangen.
|
Hoezo het is een gedciht van...ben zn naam kwijt, maar er is niks aan veranderd, ik wou het gewoon met jullie delen aangezien mijn zelfgeschreven gedichten niet geaccepteerd worden hier. Het is ook nooit goed.
|
Citaat:
Dit vind ik een leuk gedicht, ook al kende ik het al en is het niet van jou. Maar één tip: als het niet van jezelf is zet het er dan gelijk even bij. Dat voorkomt zulke reacties. |
tjah tis leuk maar zelfs al verander je 1 klein dingejte blijft het plagiaat....
zet er dan aant begin bij dat het nei van jouw is... |
mensen zeur nou niet zo, iedereen weet dat het niet van hem is, dus dat denkt ook niemand, dus hoef je hem niet meteen van plagiaat te beschuldigen, en hij heeft gelijk het is een leuk gedichtje...
|
Citaat:
amen |
varatie van Barend:
ik zit hier voor mijn volle bord onnoemelijk te genieten ik wou dat ik twee glaasjes had, en even zoveel rieten. ------------------ Roma, Urbs Aeterna, Urbs Dei, La Dolce Vita! [Dit bericht is aangepast door Woodstock (30-11-2001).] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |