![]() |
Moeilijke situatie
Hoi, ik heb een probleem.
Mijn beste vriendin vond een jongen leuk maar nu blijkt het dat hij mij leuk vind, ik vind hem ook wel leuk. Ik heb tegen mn vriendin gezegd dat ik iemand anders leuk vind want ik durfde het haar niet te vertellen ik heb dat ook tegen die jongen gezegd want anders zou mijn vriendin erachter komen. Wat moet ik doen? :'( |
Citaat:
|
Als ik t eerlijk ben ik bang dat ik mn vriendschap kwijt raak en ik ben bang dat de jongen me ook raar gaat vinden omdat ik eerst heb verteld dat ik iemand anders leuk vind.
|
Citaat:
En zeg tegen die jongen gewoon dat je hem uiteindelijk toch wel leuk begon te vinden, en zeg dat dat eerst maar een beetje was |
Ja die vriendin die betekent wel veel voor me maar ze heeft tegen me gezegd dat ze een beetje klaar met hem is, kan ik dan alsnog met hem afspreken of kwets ik haar dan?
|
Citaat:
Maar ik denken dat ze het wel begrijpt, als je het er ook nog even met die vriendin over hebt zou dat denk ik wel goed komen |
Dankjewel voor het helpen! Ik heb gewoon besloten om het allemaal zo te houden en allemaal gewoon vrienden te zijn en ik ga sws nog paar keer afspreken met die jongen dus t komt allemaal wel goed :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49. |