![]() |
Ben ik bi of hetero?
Om me ff snel voor te stellen..
Ik ben Nikki, meid op VWO. Ik ben altijd al op jongens gevallen, en nu nog. Ik heb ook een vriendje. Maar, ik heb het gevoel dat ik bij hem niet zo erg opgewonden word dan bij meiden. Emotioneel voel ik alleen wat voor mannen, en niks voor vrouwen. Maar op sexueel gebied heb ik veel liever een meid. Dus ik heb alleen gevoelens voor jongens, maar heb dus veel liever een vrouw als sexuele voorkeur. Ik ben een beetje verward. Ik wil het liefste zo snel mogelijk zeker zijn van mezelf wat ik nou ben en echt wil, anders vertel ik mss te snel wat tegen mijn vriend wat later toch niet echt blijkt te kloppen. Ben ik Bi of Hetero? |
Ik kan mij wel iets in die situatie voorstellen (niet dat ik als jongen opgewonden raak van jongens). Misschien hoef je je vriendje niet te vertellen dat je bi bent. Vertel gewoon het hele verhaal aan hem. En als het goed is accepteerd hij dat zoals elke jongen doet die verlieft is☯
|
Ik hoop trouwens dat je hier iets aan hebt😅
|
Citaat:
|
Citaat:
|
...
Effe Vrouwen zijn prettiger en beter in sex, misschien vervelen mannen je wel op sexueel gebied, en snap je dat vrouwen dat een stuk beter kunnen Of zoala me vriendin uitlegde: als vrouw hebje het ook soms nodig om een vrouwlijke hand nodig te hebben op sensueel gebied Denk dat t meet een sex ding is dan dat je niet bi bent |
Citaat:
Het zou natuurlijk vervelend zijn als je seksuele voorkeur niet overeenkomt met je romantische voorkeur maar het kan. Daar kom je vanzelf achter en dan moet je daar een oplossing voor vinden, wat niet per se makkelijk is. Pip en Dekaloog naamzoek! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |