Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Ben ik bi of hetero? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1919891)

Nikkisnel 28-07-2016 23:07

Ben ik bi of hetero?

Om me ff snel voor te stellen..
Ik ben Nikki, meid op VWO.

Ik ben altijd al op jongens gevallen, en nu nog. Ik heb ook een vriendje. Maar, ik heb het gevoel dat ik bij hem niet zo erg opgewonden word dan bij meiden. Emotioneel voel ik alleen wat voor mannen, en niks voor vrouwen. Maar op sexueel gebied heb ik veel liever een meid. Dus ik heb alleen gevoelens voor jongens, maar heb dus veel liever een vrouw als sexuele voorkeur. Ik ben een beetje verward.
Ik wil het liefste zo snel mogelijk zeker zijn van mezelf wat ik nou ben en echt wil, anders vertel ik mss te snel wat tegen mijn vriend wat later toch niet echt blijkt te kloppen. Ben ik Bi of Hetero?

joel00pink 28-07-2016 23:17

Ik kan mij wel iets in die situatie voorstellen (niet dat ik als jongen opgewonden raak van jongens). Misschien hoef je je vriendje niet te vertellen dat je bi bent. Vertel gewoon het hele verhaal aan hem. En als het goed is accepteerd hij dat zoals elke jongen doet die verlieft is☯

joel00pink 28-07-2016 23:23

Ik hoop trouwens dat je hier iets aan hebt😅

Nikkisnel 28-07-2016 23:37

Citaat:

joel00pink schreef: (Bericht 34182596)
Ik kan mij wel iets in die situatie voorstellen (niet dat ik als jongen opgewonden raak van jongens). Misschien hoef je je vriendje niet te vertellen dat je bi bent. Vertel gewoon het hele verhaal aan hem. En als het goed is accepteerd hij dat zoals elke jongen doet die verlieft is☯

Ik heb het nog nooit gedaan, en misschien is het zo dat ik bij beide (of in kijn geval vooral meiden) opgewonden raak. Mss is het zo dat als ik het een keer met mn vriend heb gedaan, ik niet meer seksueel mijn voorkeur heb bij meiden, dus ik wil het daarom pas zeggen na dat ik het ooit met m heb gedaan voordat ik iets zeg wat later al niet meer zo is. :)

joel00pink 29-07-2016 00:31

Citaat:

Nikkisnel schreef: (Bericht 34182620)
Ik heb het nog nooit gedaan, en misschien is het zo dat ik bij beide (of in kijn geval vooral meiden) opgewonden raak. Mss is het zo dat als ik het een keer met mn vriend heb gedaan, ik niet meer seksueel mijn voorkeur heb bij meiden, dus ik wil het daarom pas zeggen na dat ik het ooit met m heb gedaan voordat ik iets zeg wat later al niet meer zo is. :)

This je vriendje je zit er mee dus mag je dat best vertellen lijkt mij

Obelise 29-07-2016 01:51

...

Effe

Vrouwen zijn prettiger en beter in sex, misschien vervelen mannen je wel op sexueel gebied, en snap je dat vrouwen dat een stuk beter kunnen
Of zoala me vriendin uitlegde: als vrouw hebje het ook soms nodig om een vrouwlijke hand nodig te hebben op sensueel gebied

Denk dat t meet een sex ding is dan dat je niet bi bent

fizzle-fluffy 29-07-2016 08:24

Citaat:

Obelise schreef: (Bericht 34182668)
...

Effe

Vrouwen zijn prettiger en beter in sex, misschien vervelen mannen je wel op sexueel gebied, en snap je dat vrouwen dat een stuk beter kunnen
Of zoala me vriendin uitlegde: als vrouw hebje het ook soms nodig om een vrouwlijke hand nodig te hebben op sensueel gebied

Denk dat t meet een sex ding is dan dat je niet bi bent

Ze heeft nog nooit seks gehad dus met die verveling zal het wel meevallen.

Het zou natuurlijk vervelend zijn als je seksuele voorkeur niet overeenkomt met je romantische voorkeur maar het kan. Daar kom je vanzelf achter en dan moet je daar een oplossing voor vinden, wat niet per se makkelijk is. Pip en Dekaloog naamzoek!

Axel11 29-07-2016 09:41

Citaat:

Obelise schreef: (Bericht 34182668)
...

Effe

Vrouwen zijn prettiger en beter in sex

Wat is dit nou weer voor stelling :confused:

Durian 29-07-2016 09:48

Citaat:

Axel11 schreef: (Bericht 34182878)
Wat is dit nou weer voor stelling :confused:

De Stelling van Pythagoras.

Nikkisnel 29-07-2016 17:15

Citaat:

Durian schreef: (Bericht 34182884)
De Stelling van Pythagoras.

hahahaha 😂

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57.