![]() |
moet eef iets zeggen
hallo dichtersmensen
ik wou dit effe kwijt, dat ik het nog steeds niet leuk vindt dat ze bijna nooit op gedichten reagertn , terwijl ik altijd op anderen reageer af en toe lijkt het wel of hier een groepje is die alleen maar op elkaar reageren en ik vindt dat onredelijk dat kan gewoon niet je zet je gedichten hier neer voor reacties maar om nou alleen maar op de mensen te reageren die je toevallig kent is gewoon oneerlijk je moet andere mensen ook de kans geven om zich beter te maken ik hoef geen ruzie met iemand ,want daar heb ik totaal geen behoefte aan ik wou dit gewoon effe zeggen !!! xxx sylvana [Dit bericht is aangepast door misspretty (30-11-2001).] |
Helemaal mee eens hoor. En het zou ook wel fijn zijn als de reacties eens wat gevarieerder zouden zijn. Dus niet altijd "ow mooi, want jouw ken ik" of "ow rotzooi, die nick zegt al genoeg".
Jaja ik schets het weer eens lekker overdreven en ik val hier ook niemand persoonlijk mee aan!!! Maar ik zou het graag eens anders zien. Als het iemand wat kan schelen. |
is waar... de praktijk is dat je nou eenmaal eerder kijkt naar dichsels van bekenden, daar maak ik mij zelf ook schuldig aan. maar je moet maar zo denken: er zijn heel veel mensen die gedichts lezen en dan geen (in woorden overbrengbaar) commentaar leveren. daar heb je dus niks aan. als je echt een mening wilt horen over je gedicht, kun je het beter persoonlijk laten lezen misschien.
hmmm, ik zwam maar wat... mensen, kijk naar de titels, niet naar de auteurs!!! |
dit lijkt me nou precies iets voor feedback.
DoP --> feedback |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |