![]() |
Hoi genderneutraal #1886
eindelijk weer een hoi topic gestart!:cool:
|
Pofferdikkie
|
Citaat:
|
Ja fenks.
Ik ben weer es tig keer tussendoor wakker geworden en ik ben gister keihard op m'n plaat gegaan, dus steeds uit bed klimmen doet pijn. :'( |
Citaat:
hoe ben je 'op je plaat' gegaan? Ik heb gisteren getraind dus alles doet ook pijn. Zo een boswandeling maken met mn neef :D |
De vloer was glad @ werk, dus ik ging onderuit terwijl ik m'n handen vol had met afwas. Er zat ook glas bij, dus fucking mazzel dat ik me nergens aan heb gesneden. Heb wel een dikke knie en een blauwe bil. :(
|
Ik ga kluffelen met het baby'tje van mijn beste vriend, op de koffie bij mijn schoonouders en vanavond bbq'en met acht mensen waarvan ik er maar vier leuk vind. /Nutteloze info
|
Ik wacht op mijn nieuwe koelkast die bezorgd wordt en in de tussentijd draai ik wasjes, strijk ik, poets ik en zoek ik een patroon om een kraamcadeautje te kunnen gaan haken.
|
Vanmorgen goed kunnen doorrijden op de weg. (Y)
Normaal is het heel druk |
Bezoek dat 25 minuten te laat is en niets van zich laat horen :bob:
|
Ik ga vanavond bier drinken en wiet roken
|
ik ga vanavond afwassen
|
Ik heb in mijn eentje de oude koelkast op een stuk karton gezet en versleept zodat ik die hoek eronder kon schoonmaken (was hard nodig zeg maar :eek: ) zodat de nieuwe koelkast straks hopelijk gelijk op de goede plek kan staan.
Mijn vriend heeft een verrassingsuitje voor zijn verjaardag en appt net dat ie gaat abseilen van de euromast! |
Citaat:
Bedenk wel dat er meer mensen worden verpletterd door koelkasten dan opgegeten door haaien :p |
I'm offended!
|
Wat zitten er toch een hoop mensen met totaal oninteressante posts in dit topic de laatste tijd. :ghe:
|
Al waren de laatste twee posts boven me weer leuk!
|
Mijn moeder zag laatst twee vrouwen in niqaab. De een was volwassen, maar mijn moeder zei dat de tweede een kind was - klein, kinderlijke motoriek, aan mama's hand etc.
Echt wtf doe je je kind dan aan. :/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aaah fizzle heeft echt zo veel lieve reacties overal <3 naamzoek
|
Citaat:
|
En ik heb volgens mij eindelijk een master gevonden die ik echt serieus zou willen! *o*
|
Citaat:
Maar ik werk voor mezelf. Pcs/telefoons/tablets fixen. Af en toe n website in elkaar knutselen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als je goede maatjes bent met de pakketbezorger en regelmatig pakjes voor buren aanneemt, brengt ie je nieuwe koelkast ook gewoon in de keuken :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik durf mijn master hier ook niet te posten trouwens, maar goed
|
Citaat:
|
Ik ik stuur studie-pm's als ik weer thuis ben!
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn die posts op zich het probleem, of is het vooral het gebrek aan andere onderwerpen? Want aan dat laatste kunnen we met z'n allen wat doen.
|
Doe er wat aan!
|
Citaat:
|
Ik was vandaag in de Apenheul en ik heb echt heel veel kleine kinderen zien vallen (gewoon van lopen naar plat oppe muil) het was toch was heel duidelijk dat kinderen een karige moteriek hebben, net ook aapjes :cool:
|
Oké wat vinden jullie het leukste aspect aan jullie werk/studie? En waarom?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of jij trouwens :d:d::d:;d:d;)
|
Lol, ik ben er ook uit welke master ik wil doen:p
Moet alleen nog wat studiepunten halen voor m'n bachelor :o |
Welke?
|
Welke heb jij gedaan? Ik denk niet die en ook niet de lerarenopleiding.
|
Wat zijn jullie plannen vanavond?
|
Ik ben mn biertje aan 't finishen en ga zo omkleden om de stad in te gaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00. |