![]() |
Grootte vagina
Hey,
hoe groot is de gemiddelde vagina? Ik ben nl bang dat die van mij te nauw is want ik kan als ik opgewonden ben niet meer dan 2 vingers erin doen en een dildo is ook veel te groot. Tampons gebruiken lukt wel, de kleinste en normale maat gaan wel gewoon... Groetjes! |
lijkt me vrij normaal hoor en btw het is ook niet prettig dat al een gast zijn penis der in doet dat tie dan der weer uit valt en meer van die ongein :)
|
Niks mis mee hoor :) Alleen al sje een vriendje hebt met een wat grotere penis kan het lastig worden , maar maaknie uit , dit is teverhelpen door veel moed , sweet en glijmiddel :)
|
Tis net als met auto's die zonder brandstof langs de weg staan. Met een beetje duwen kom je er écht wel.
|
Citaat:
|
Je moet het maar zo bekijken.. Rekt het niet, dan scheurt het wel..
|
Als het niet het voorhuidje is wat je tot je ballen eraf trekt?
|
Citaat:
|
Neiemen ? i k wil tesrem
|
Vrij normaal toch? volgens mijn vriend kunnen er bij mij een pink, een ringvinger en een middelvinger tegelijk in. :o
|
Citaat:
Die kende je nog niet he!!! Maar dat is weer een ander onderwerp ;) |
"Pedofilie"
|
Citaat:
|
Citaat:
knulletje :rolleyes: |
wow dat wil ook wel es zien
|
Citaat:
Als je opgewonden bent kan het zijn dat je onbewust je spieren rond je bekken teveel aanspant waardoor de vagina nouwer wordt. Als je wat meer ontspannen bent zijn je spieren ook wat slapper, en wordt de vagina groter. Een lang en vurig voorspel schijnt soms te helpen om je te ontspannen. Tip: Koop een verzorgingsboek ofzo |
Alles vanaf TWEE rekt mee!
|
Een maagd is net een ferarri , Het is even moeilijk inkomen maar als je er eenmaal in zit kan je lekker scheuren
|
Citaat:
Die zal ik onthouden :D :D :D Dit is wel erg off-topic btw sorry |
Ik ben ook supernauw, maar met een beetje moeite af en toe gaat er zelfs een grote piemel in hoor! Vroeger hoefde ik ook geen tampon te proberen, lukte niet. Je went eraan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog meer geweldige quotes als: Als het gras aan de oevers groeit kunnen de palingen te water
? |
Citaat:
|
Citaat:
toch niet? |
Citaat:
offtopic: die vriendin waarvan we nog steeds op foto's wachten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09. |