![]() |
Verder gaan en hoe?
Ik ben een jongen.
Ik wil graag verder gaan met mn vriendin en zij wilt dit ook wel maar hoe weet ik dat het het goede moment is. Moet ik tijdens de seks dan stil zijn of praten en volgensmij is mn lul te groot voor de condooms die ik hier heb... |
Dus in je openingspost zit je meteen al op te scheppen over de grootte van je lul?
Ohja, vooral vies praten tijdens de seks, dat haalt de aandacht van de pijn af die ze zal beleven vanwege je dikke piemel. |
Wat doen jullie nu al? Je kunt namelijk een heleboel doen tussen zoenen en je penis in je vriendin duwen.
Hoe dan ook, doe het veilig. Pas eens een condoom als je alleen bent en koop eventueel condooms met een grotere omvang. |
Haha tuurlijk je lul is weer te groot. Wat een domme vraag/opmerking, als het dan echt zo is dat je een gigantische snikkel hebt hangen daar koop je toch een xl condoom? hoe moeilijk kan het zijn...
Verder zou ik rustig aan doen, je moet niets kreun lekker hard als jullie dat prettig vinden als je stil bent ook prima, hangt van de persoon af. Zorg wel dat je contact hebt en merkt of zij het ook nog prettig vind, desnoods vraag je het gewoon. |
Ik vind ''geil'' praten tijdens de sex altijd lekker, wordt je extra opgewonden van ;p.
|
Praten tijdens de seks is goed, dan weet je tenminste wat de ander wil en kun jem weten wat je zelf wil.
Praten voor de seks is ook heel belangrijk. Als je zo onzeker bent over seks, waarom dan niet eerst geil praten, zoenen, elkaar aanraken, ontdekken wat jullie opwindt en alles langzaam opbouwen? |
Als de penis te dik is zou ik aanraden om extra glijmiddel te gebruiken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |