![]() |
Squirt ik?!!?
Hey lieve allemaal,
Ik zit even met een vraagje/dingetje Ik weet dat wanneer je de G-spot stimuleert dat je dan spuitend kan klaarkomen (squirten). Wanneer ik vinger en ik wrijf over mijn g-spot spuit ik inderdaad. Alleen volgensmij plas ik. Het komt duidelijk NIET uit mijn vagina, maar uit mijn plasgat. Het ruikt en smaakt ook naar plas. Ik heb zelf het gevoel dat het komt doordat ik op mijn blaas druk. Misschien is dat ook zo, maar misschien ook niet en is dit echt squirten. Iemand die dit ook heeft????!!!! Kuss Prada |
Dan is het plas, als je dat fijn vindt tijdens het klaarkomen dan is er absoluut geen bezwaar tegen op die manier verder masturberen natuurlijk!
Squirten is volgens mij wanneer je heel nat bent, je baarmoeder heel heftig samentrekt en er daardoor vocht uit spuit. Dat gebeurt in mijn ervaring alleen bij heel heftige stimulatie en vaak pas na een paar orgasmes. Ik ken niemand die het met masturberen voor elkaar heeft gekregen. |
Het gebeurd wanneer ik heel hard erop druk en dan m'n vinger op en neer, zon lokkende beweging. Het voelt ook alsof ik heel nodig moet plassen. Ik ga altijd goed plassen voor die tijd
|
Dan druk je sowieso op je blaas, ja!
|
@Prada5001 het is geen plas, maar het gevoel van plassen is wel normaal. Op deze site kun je meer info vinden of wat squirten is en hoe je jezelf kan laten squirten. Hopelijk helpt deze info je.
http://badgirlsbible.com/how-to-make...quirt#the-hook |
Als het ruikt, smaakt en eruit ziet als plas dan is het plas, lijkt me. Dat hebben wel meer mensen. Als je hard tekeer gaat dan ga je ook hard tekeer tegen je blaas.
|
Oke dankjewel 😉☺️
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19. |