![]() |
Hoi dierenvrienden #1887
Nieuwe!
|
Over de titel gesproken: mijn ouders hebben laatst op een weekendje weg de kat meegenomen :cool:
|
Het is gewoon een soort hond ofzo
|
Ze loopt ook met ons mee als we wandelen en vindt het leuk om over haar buik gekroeld te worden.
|
Citaat:
|
Stuk beter dan mijn kat. Ligt alleen maar op de bank en rent weg zodra je de kamer in komt
|
Dan moet je hem niet mishandelen.
|
Wat moet ik anders met hem doen
|
Citaat:
|
Heeft iemand hier ook vodafone voor zn internet en tv? Zo ja. Doet ie het bij jou ook niet?
|
Ik heb alleen Vodafone op mijn mobiel en die doet het gewoon.
|
kutjebef
|
Miekje en Wolter veel plezier op vakantie!
Vorig jaar stonden er op de camping een paar plaatsen verderop twee mensen met een caravan die ook twee katten bij zich hadden. Dat vond ik wel een beetje sneu - ze hebben een week lang onder de caravan gezeten. Ik heb ze misschien twee keer bij de caravan weg zien lopen, maar zodra er ook maar iets bewoog, schoten ze terug onder de caravan. Best zielig. |
Onze hond lag ook vaak onder de caravan maar dan om de warmte te ontvluchten :d
|
Dat kan ik inderdaad ook wel, maar de katten wekten de indruk echt wel bang te zijn. Oren plat, dikke staart, grote ogen. Heel sneu.
|
Enilorac, wanneer ga je op vakantie? :Cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een nieuwe zonnebril :cool:
|
Citaat:
Citaat:
|
Terug van mijn eerste keer Walibi. :| :D
|
Citaat:
En ik heb geen foto! Maar hij is awesome. Ik ben best een zeikerd met zonnebrillen en deze was ook vrij prijzig, maar dan kan ik ook wel weer vier jaar vooruit. Goedkope zonnebrillen doen het bij mij toch echt niet, dan kan ik net zo goed geen zonnebril opzetten :herp: En ik heb een gave hoed gekocht, en twee jurkjes, en een mooie bh (met zomaar een tientje korting!) :lief: |
Citaat:
|
Jong0ns ik moet een stuk schrijven over het belang van de relatie tussen vaders en dochters. Bji voorkeur over verstandelijk beperkte vaders met verstandelijk beperkte dochters. Tipsch?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet zo veel, maximaal twee kantjes. Ik moet een opdracht maken voor mijn werk. Een van mijn cliënten heeft twee verstandelijk beperkte dochters waar de relatie lange tijd neit zo goed mee was. Die meiden wonen allebei ergens anders, niet bij moeder. Ik geloof in GVT's, maar dat weet ik niet zeker. Het is een tijd vrij goed gegaan en hij belde elke week en eens in de zes weken ging hij op bezoek. Nu lijkt dat weer te verslappen. Nu heb ik afgesproken dat ik een aantal dingen ga uitzoeken - als info voor het team.
Citaat:
|
Ik zou hier een lijstje van forumsters/FB's neer kunnen zetten maar dat levert waarschijnlijk een ban op!:evil:
|
'en de ander van vrij hoog niveau is' - dat klinkt echt naar :o maar als het in jullie vak normaal is om zo over mensen te praten moet je het maar laten staan. :d
|
Oh :D Ik zie dat al neit eens meer. Snap wel wat je bedoelt hoor, maar het is inderdaad wel vrij normaal om zo over mensen te praten :o
|
Wat vind je er naar aan, Azèche?
|
Citaat:
|
Het blijft opvallend dat sexualiteit altijd(ook om 1 uur snachts) meer dan 100 lezers heeft
|
Goed dat je het even zegt!
|
Citaat:
|
Ik heb net met 2 buurtkatten gekroeld op weg van werk naar huis en toen zag ik op fb dat het international cat day is. Dat wisten die beesten natuurlijk en daarom deden ze zo van 'miewmiew aai mij! Aandacht! Nu! Mieeeew!'
|
Citaat:
|
Ik heb net mijn kledingkast uitgeruimd. Twee vuilniszakken die weg kunnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh ik zou ook makkelijk een aantal vuilniszakken vol weg kunnen doen. Ik heb al een shitload aan overtollige kleren in koffers gedaan en heb een stapel op m'n bureau en dan nog een uitpuilende kledingkast. Ik koop veel en gooi niks weg.
|
Citaat:
|
Goedemorgen, 4 dagen werken en dan vakantie *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
En fijn dat je een zonnebril gevonden hebt dan! Dit is voor mij de eerste keer dat ik een goede gekocht heb, want ik ben langzaam al mijn spullen (als het aan vervanging toe is) aan het vervangen voor wat betere spullen zodat het en fijner is en langer mee gaat, maar ik ben er zo blij mee! Het verschil is aanzienlijk :cool: |
Dat doe ik ook Kikaa en het scheelt echt wel heel veel! Ik word blij van goede spullen :y als het tijd is voor nieuwe, is het wel frustrerend want als ik er meer geld aan uit geef, moet het ook wel echt zijn wat ik zoek. Maar dan kan ik ook wel weer jaren vooruit.
|
Ik ging een bananenpannenkoekje maken voor ontbijt maar het werd een soort roerei :herp:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, en zoveel kleding weggooien was omdat ik een dikkerdje ben geworden en mijn kast al een lange tijd niet meer uitgemest had. Dus veel te kleine kleding.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06. |