![]() |
Lukt niet
Ik heb een al 1 jaar met men vriendje en we hebben dus ook ja sex
Alleen het punt is dat ik tijdens de sex niet klaar kom Hoe kan dat? En wat zijn de tips? |
Kijk eens op deze site. Hier staat duidelijk uitgelegd wat er allemaal bij klaarkomen komt kijken. Succes en hopelijk lukt het in de toekomst wel.
http://badgirlsbible.com/how-to-orgasm |
Er zijn wel meer meiden die van penetratie niet klaarkomen, of in elk geval niet makkelijk. Stimuleert hij tijdens de seks ook wel eens je clitoris?
|
Belangrijker: hoe geil ben je tijdens de seks, en ervoor? Stimuleert hij ook je hersenen? Weet je wat jou echt gek maakt? Durf je daarover na te denken en het je vriend te zeggen? Hoe voel je je het liefst tijdens de seks, en voel je je ook vaak zo?
|
Nee dat doet hij tijdens de sex niet (het stimuleren)
En nee ik denk ook niet day ik het durf te vragen Zo ja hoe dan? Bedankt trouwens |
Citaat:
|
Ik vind het ook leuk hoor en lekker alleen vind het raar dat ik dan gewoon niet kom ofso
|
Citaat:
|
Citaat:
Aanvullend: wat voor seks hebben jullie precies? Seks is niet alleen maar penetratie, he. Of dat hij jou aanraakt terwijl jij er niet echt iets bij voelt. Heb je 't idee dat hij goed let op je lichaamstaal? Voel je je veilig genoeg om te zeggen dat je iets niet lekker vindt? |
Het stumuleren van de clitoris en je g-plek en het aanraken van o.a bosten, tepels, armen, kuiten, billen, nek en vagina
Ook kan je het versnellen van de beweging helpen en ook het gebruik van een fibrator |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |