![]() |
Waar kan ik werken?
Hallo allemaal, mijn naam is Ricardo en ik ben 15 jaar oud en geboren op 17-08-2000 (ben dus bijna 16). Ik ben gestopt met school omdat ik al een laag niveau deed en niet gemotiveerd was maar meer om te werken, heb ook stage gelopen bij een basisschool en een halfjaar bij de Gamma. De voorwaarde van de leerplicht dat ik stop met school is dat ik wel minimaal 4/5 dagen moet gaan werken. Zelf wil ik iets in de techniek gaan doen. Ik woon in Abcoude weet iemand iets? Graag niet al te ver want heb alleen een fiets. (Of het moet een bedrijf zijn wat reiskosten vergoedt maar dat lijkt me sterk.) Alvast Bedankt! :)
|
Vond je het leuk bij de gamma?
Of wil je iets heel graag leren of doen en is het een idee om toch naar school te gaan daarvoor? |
Wat voor soort dingen vind je leuk aan techniek? Heb je specifieke richtingen die je interessant vindt?
|
Gamma was leuk ja maar niet voor me hele leven wil iets met techniek en nee geen goed idee om naar school te gaan al gedaan. En wat ik leuk vind is zelf aan buitenboordmotortjes sleutelen ook van mezelf, aan fietsen sleutelen en stratenmaker lijkt me ook wel wat.
|
Je weet toch wel dat een stratenmaker of een fietsenmaker ook een opleiding moet hebben afgerond?
|
Is een werken-leren traject (BBL opleiding) niets voor je?
|
Tijdelijke baantjes zijn ok om wat te verdienen. Opletten toch een lange termijnplanning aan te houden. Wat binnen 5 jaar? Dat soort vragen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16. |