![]() |
Machteloosheid
Niks kunnen doen
Geen hulp kunnen bieden Geen hand uit kunnen steken Het licht niet aan kunnen doen De machteloosheid Van het wachten Het wachten Waarop? (Sorry, tis een beetje vaag en beetje (errug) slecht...maar 'k geloof dat het een klein beetje het 'gevoel' wat ik bu heb omschrijft...) [Dit bericht is aangepast door Juliah (30-11-2001).] |
*hmpf*
Ik snap 'm niet helemaal... Je wacht op iets, maar je weet niet wat en dat geeft je een gevoel van machteloosheid ofzo? Aan de andere kant wil je iemand helpen :/ Hij's inderdaad vaag http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Citaat:
|
Citaat:
Ik begrijp het nu wel iets beter, lijkt me nogal een bedrukkend gevoel :S Sterkte. |
Citaat:
|
De tranen in de letters
Die je probeert te verbergen Brengen mij van mijn stuk Laten mijn tranen komen Een gevoel van onmacht Neemt mijn gevoel over Mijn lijf stroomt er mee vol Er blijft geen plekje leeg Vol met onmacht Sta ik wankelend op mijn benen Gelukkig is er iemand Om me op te vangen Niks kunnen doen Terwijl je zo graag wilt Houdt mij in zijn greep En laat me niet meer los |
Hmmz...
Ik lees de woorden, en voel de pijn. Keer op keer vraag ik me af, waarom het leven toch zo moet zijn. *hmpf* |
gedichten zijn duidelijk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02. |