![]() |
Iemand ervaring met BlaBlaCar?
Ik heb zojuist een rit online gezet aangezien ik op eigen houtje naar Leipzig ga rijden :o Iemand ervaringen met meerijden met iemand of zelf rijden?
|
Ik zelf niet, maar m'n bff doet 't af en toe. Meestal gaat dat goed, maar vorige week zat ze in de auto met een Afrikaanse man in een klein zwembroekje die alles wat de chauffeur zei 'vertaalde' voor de mensen op de achterbank, en 2 mensen die de locatie 'McDonalds bij het station' niet konden vinden en enorme crackheads bleken te zijn die een weekendje naar Amsterdam gingen om drugs te halen. :')
|
Citaat:
|
Ik zelf niet, maar ken wel mensen die het regelmatig gebruiken. Werkt meestal prima volgens mij :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet wat het is, vertel me meer!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar de kans dat je een psychopaat meeneemt, is dus ook aanwezig :p
|
Citaat:
|
Ze hebben ook wel wat checks natuurlijk (morele gedragscode veilig op de weg enz) en een rating system gebaseerd op afgelopen ervaringen enzo. Maar je weet 't natuurlijk nooit.
|
Dooie mensen kunnen geen beoordeling schrijven :p
|
Maar nee, aan de site te zien is dit echt wel een goed idee. Heb voor de grap eens van hier naar Limburg gedaan en voor 9-11 euro ben je er, prima deal (y)
|
Ben benieuwd of ik n bijrijder heb en hoe die is xD
|
Wanneer ga je en welke route? Mijn vriend moet in Duitsland zijn, en ik kan verifiëren dat het geen psychopaat is :cool:
|
Haha :D a.s. dinsdag
|
Utrecht Leipzig.
|
Ik heb het met mijn vriend zowel als passagier als als aanbieder gedaan. Was prima, geen psychopaten! In mijn eentje zou ik het wat minder snel doen maar het is zeker handig!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48. |