![]() |
muziek voor tijdens
wat voor muziek is leuk om op te zetten tijdens het vrijen? Iemand leuke suggesties?
Heb ooit cd van 'knuffelrock' (oid) gehad waar wel lieve muziek op stond, maar de laatste uitgave is al een jaar oud ofzo dus das ook done :) verder nog leuke sfeertips? byee duracelbeessie |
Waaaaaaaaaahhh, gezien de associatieve werking van de hersenen lijkt me dat niet zo'n goed idee.
Zit je daar dan, op een gegeven moment geheel onschuldig op je werk .. komt net dat muziekje op de radio wat in de achtergrond liep tijdens een vrijpartij .. en dan - ineens - argh, vluchten naar de WC :d |
Muziek leidt eigenlijk meestal af.
Rammstein is helemaal af te raden ... :D |
gewoon chille muziek zonder al te veel text is allemaal wel goed volgens mij
|
Citaat:
|
Anal Cunt..?
|
Citaat:
St. Germain is erg goede sexmuziek vind ik. (y) |
Moby, Prodigy en Faithless ( voor het nr. If lovin you is wrong...:p )
vind ik wel geslaagde muziek. Radio leidt heel erg af. Verdere is rustige celtische muziek ok wel lief :) |
Royksopp is denk ik wel aan te raden, heb het er nog nooit op gedaan, maar lijkt me wel leuk. Mij droom is het nog een keer te doen met op de achtergrond The Uplift Mofo Party Plan van RHCP..
|
Citaat:
Anders is het meer dan geschikt. Zit een fijn ritme in... Bovendien maakt het iets los in je hoofd is bij mij de ervaring, maar goed, ik ben iha raar. |
Machine Head :p of Fear Factory , dan voer ikd e tempo snel op :P
|
Cradle of Filth en Dimmu Borgir (maar dat is dan wel weer erg lomp), en als je het wat rustiger aan wilt doen Nightwish, of iets anders in die muziekstijl.
Persoonlijk zou ik zelf niet voor club of trance kiezen, omdat ik dat totaal niet romantisch vind om tijdens de sex te draaien, en ik houd ook niet van die romantische zeik liedjes van André Hazes en Goerge Michael etc. ;) En als het echt lomp moet gaan worden, Cannibal Corpse etc. etc. of misschien wat ritmischer, dat is wat makkelijker. ;) Maar liever geen muziek, en anders maar gewoon TMF of MTV ofzo. :D En Papa Roach zou ook nog wel gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo van "Nou pak ik je! Eins, zwei, drei, vier! Rrrrr!" *?* :confused: :p |
Citaat:
Wel leuke muziek trouwens:), maar niet voor tijdens sex voor mij.. |
Citaat:
Uhmzzz... najah, het moet niet te luid anders kan je elkaar nog welles verkeerd opvatten... |
garbage version 2.0. 'push it' op repeat.
|
safri duo ofzo... in de meeste nummers zit weinig tekst en tis ook wel relaxed, alleen nie te hard zetten en de bass zacht als't ff kan, die is anders een btje te hard
|
Citaat:
Maargoed, ik vin alles dat instrumentaal is (iig héél weinig vocalen) prima, alles wat 'n beetje rustig is en niet te gecompliceerd is tof, anders gaat het afleiden... |
Horny-Mousse T................. :rolleyes: :D
|
Radiohead? of is dat weer te langzaam? :confused:
|
Voor tijdens dus...Wij hebben bijna altijd muziek opstaan (nadeel is dat z'n cd-speler kapotjes is en zo'n cassette draait tot wanneer die afspringt *flik* iedereen uit z'n concentratie)
Maar mood-muziek= The Orb The Cure Miss Kittin & The Hacker :p ons electro-cassetje rustige Siouxsie-muziek Endraum goa ... |
Tmf... Dan hoeven je ouders ook niej elk geluidje van jullie/ons 2 meej te luisteren.
|
Citaat:
|
bryan adams (y)
|
Citaat:
|
Cannibal Corpse - fucked with a knife.
Anal cunt - i just saw the gayest guy on earth. Anal cunt - hitler was a sensitive man. Prostitute disfigurement - cadaver blowjob |
misfits, ignite, afi, trapt, the cure, nine inch nails, disturbed
GEEN rancid in ieder geval, bad bad bad :o:p |
bloodhound gang, meer op sex gericht is gewoon pervers ;)
|
HiM
gewoon heerlijk relaxed, dan wel de cd razorblade romance Of Echt (een duits bandje) alleen word mn lieve schat zow ontzettend vrolijk van een bepaald nummer :p liefs, duister_meisje |
Romantisch en teder is een rustig muziekje, maar na een paar keer kan metalmuziek je redelijk ver brengen hoor! Het afkraken is makkelijk maar seks in combi met die muziek kan heel diep gaan...
xjes Benthe |
Citaat:
Ignite lijkt me in ieder geval absoluut geen muziek om seks op te hebben... |
flinke mosh nummer ...dan komt het altijd goed :D :cool:
|
Geen, kan me dan niet concentreren
|
:p :p System Of A Down :p ;)
LOL hé Enya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek: :eek: |
nee wij hebben nooit muziek aan staan!
meestal staat de tv zachtjes aan! |
bij alle goede metal en techno (prodigy etc..) en drum and bass maar ook wel wat blues enz
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |