![]() |
Alleen vrienden blijven??!!!
Ik vind een meisje nu al een paar dagen leuk. En heb dit ook al gezegd op whatsapp. Eigenlijk ging het voor mij niet te snel maar voor haar wel. Ze zegt steeds laten we maar gewoon vrienden blijven. Maar ik vind haar niet leuk op die manier. Heb ik het nu al verpest of zijn er een paar tips om aantrekkingskracht te creëren. Ik wil wel vragen of ze een keer iets wilt doen ofzo maar ben bang dat ze nee zecht.
Ik heb haar ook verteld dat ik bijna nooit een meisje leuk vind en haar wel en dat ze knap is ;). Dus hoe moet ik nu verder? Denk wel dat ze iets met we wil maar nu nog niet en dat het allemaal een beetje te snel ging! |
Gewoon met rust laten en normaal doen. Denk dat je het pistool te snel hebt afgeschoten.
|
Je zal moeten leven met vriendschap
|
Het is vaak beter om iemand wat beter te leren kennen voor je over je gevoelens begint. Je kunt vrienden met haar worden, hopen dat haar houding verandert als ze je beter kent (niet pushen) of het laten gaan en niet meer investeren in dit contact.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3.600 berichten zijn leuk en aardig, maar al dat binnen 3 dagen tijd is overkill. Mensen met rust laten zodat dingen inzinken is belangrijk qua relatievorming.
Of iemand zit nu te schaterlachen omdat jullie nog nooit hebben ontmoet, en je daarbij gecatfished bent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22. |