![]() |
simpel: iets dat je niet kan
Iets dat je niet kan
Zit je dwars Je blijft proberen Maar je pogingen lopen uit op niets Opnieuw beginnen Net zolang Totdat je het wel kunt Geef niet op... © HYC 30-11-2001 Kweenie wat ik ervan vind eigenlijk... en jij? grtxxx |
Wetend dat de dag van gisteren
niet de dag van vandaag is zullen we dan maar aannemen dat er hoop is? Wetend dat de dag van vandaag niet de dag van morgen zal zijn zullen we dan maar hopen dat alles weer goed komt? ************************************** Ik heb de ervaring dat bepaalde dingen zich bij mij steeds maar weer blijven herhalen het lukt mij maar niet er greep op te krijgen Maar ik blijf hopen hopen dat mijn wilskracht zich zo overheersend laat vallen over mijn nog niet waargemaakte droom dat ik eens gelukkig ben dat ik de wereld weer zal vertrouwen dat de onzekerheid verdwijnt ************************************************************ De kunst om het herhalen te overwoekeren met je verstand je krijgt het in de hand maar voor je het weet is je poging tot overwinnen weer gestrand ************************************************************ Het trachtende vast te houden het te koesteren het te overmeesteren het niet laten verschieten in het oude patroon want dan gaat je droom verdrinkend, versleurd in die gedachtens die het maken dat je weer overnieuw kan beginnen Evn een paar gedichtjes(met allemaal hetzelfde onderwerp)van mij, ik vond ze wel aansluiten op jouw gedicht http://forum.scholieren.com/wink.gif........... |
Citaat:
|
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00. |