![]() |
dildo --> ontmaagd?
Hallo,
Ik ben een meisje van 16, ik loop al een eindje rond met het idee een dildo aan te schaffen. Nu las ik na wat zoek werk dat je vliesje kan scheuren als je nog maagd bent, en dat een dildo je kan ontmaagden, mijn vraag is nu of dit klopt? Ik wist me geen raad met wat ik las :( En kan je een dildo aanschaffen als je minderjarig bent? Dit klinkt misschien dom, maarja :lisa: Greetz Vers14 |
Dat hangt er van af welke definitie je op ontmaagd plakt. Er zijn meisjes die zich vrolijk 20 x in hun kont laten neuken(pardon) en dan nog rustig durven te zeggen: Ik ben nog maagd want mijn maagdenvlies is nog intact. Hoe belangrijk vind jij het om maagd te zijn/blijven?
|
Wel, liever door een jongen ontmaagd worden!..
|
Vind je het fout om met je zelf te spelen?
|
Het maagdenvlies is geen vliesje he, het is een randje weefsel: https://www.sense.info/ontdek-je-lic...a/maagdenvlies
Verder, het is wat jij onder ontmaagding vindt vallen. Is iets erin stoppen al ontmaagden? Is een tampon inbrengen dan ook een ontmaagding, aangezien je er dan ook iets instopt? Naar mijn mening hoef je het niet te zien als ontmaagding en kun je die benaming gebruiken voor de eerste keer dat je seks hebt met een ander. En ja, je kan gewoon een dildo/vibrator kopen als je 16 bent. Ga naar een goeie shop en kijk vooral even in dit topic, of ga naar een seksshop om je goed te laten informeren. Deze mensen zien de hele dag mensen die precies hetzelfde komen doen als jij, dus geneer je vooral niet. |
Seks met ander persoon is ontmaagd worden. Vsn sport of paard rijden kan je vlies ook scheuren zelfs vingeren kan dat
|
Je hebt geen vlies maar een soort ribbeltje je kan wel gaan bloeden maar je bent nog steeds maagd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weten jullie soms wat ik het beste kan kopen als beginnersspeeltje? Ideeen? Mss eigen ervaring?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04. |