![]() |
Phoebe
Noem jij je katten je kindjes?
|
:|
|
Ik noem die van ons altijd "mijn tepelkloofjes" of "mijn popcornpoepjes" :lief: <3
|
Mijn vader noemt die van ons onze oefenbaby
|
Wij noemen onze poes poezenkind
|
Omdat iedereen serieus reageert - afhankelijk van met wie ik in gesprek ben zijn het woemies, mormels of gewoon onze katten.
|
Als ik tegen mijn huisgenoot praat of tegen de katten zelf dan hebben ze duizenden namen. Variërend van poepje tot godverdomme kankerbeest.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik noem ze ook wel "die/mijn kleine debieltjes".
|
Oh, en stinkerds/stinkbeesten/stinkies. En Ayla en Jinx, want zo heten ze.
|
Katbeest, hare majesteit of (afkorting van) haar naam zijn bij mij veel voorkomende benamingen voor de kat.
|
En Poes, Poekie, dikke Louis, dikke, noesbeest, t noesje, minimoes, poema, bolleboos, snooki
|
Hoe heet je beest dan Eline?
|
Citaat:
|
Zolang het maar een beetje is, is dat niet zo erg.
|
Citaat:
|
Henk is al de hele avond buiten. Schijthoer. Zit waarschijnlijk prinsheerlijk bij een van de oudjes in de buurt op schoot keihard te ronken. En omdat die bejaarden een fucking dikke leren huid hebben, hebben ze geen last van zijn nagels die in hun klauwen, of het verlicht hooguit de jeuk op hun vieze ongewassen dikke huiden. Bah. Kutbeest is het.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik noem Zwart ook wel "kleine, dikke schele", vaak ook nog in het Limburgs. Of gewoon dikkie. Rood is meestal "het prinsje", "prins Jip" of "Simba". Dat is grappig, omdat Zwart vaak chagrijnig kijkt en ik haar dan "Mufasa" noem :o
|
Maar dat is meer tegen de katten, niet tegen andere mensen over de katten. Dan is het "kinderen", "katten", "debieltjes" of "die dikke en die kleine".
|
Heten ze ook echt rood en zwart of hebben ze ook andere namen?
|
Nee, Rood heet Jip en Zwart heet Noor :p
|
Oh haha :p
|
Een kat hier in de buurt heet Tijger Jip
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|