![]() |
Help!! Wat zijn de leukste tentjes in Den Bosch?!?!
Morgenavond afgesproken in Den Bosch en we kennen alle twee de stad niet. Vertel! Wat zijn de leukste plekjes?!?!
*O**O**O**O**O* |
De Brabanthallen want daar is Rail <3
|
Of het station waar m'n toenmalige vriendin me verliet. Fijn <3
|
Vieze squirter.
|
Citaat:
|
Het Paultje en de Terminus voor speciaalbier.
|
Paultje.
|
Tigerly spotten :bloos:
|
Citaat:
|
Ik kom niet zo vaak in Den Bosch. We hebben daar ooit een DK meet gehad. 2 terrasjes en 1 restaurant en ik weet for the life of me niet meer hoe die tentjes heetten. Het was een heel lief klein Italiaans restaurantje waar we met z'n allen onaangekondigd binnen konden vallen (Y) en twee terrasjes aan een plein. Wellicht hetzelfde plein, maar dat zal wel niet.
Soija Sann Abby Lorelei IKBENBABSNIET IKBENBABSWEL WAT IS HET White Trash Ecnelis Sherlock Martiño en al die andere mensen waarvan ik even niet op de nick kom (wellicht door alle nickchanges) naamzoek. En Etmakas naamzoek, omdat je bekend bent in Den Bosch. Zo, ik hoop dat dat helpt :p |
Het was Stefanos en daar is geen zak aan verder :p
Verkadefabriek is natuurlijk ook leuk (y) |
Dat is waar ja! En wat is Paultje voor een soort tent?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Paultje (y) Het Veulen is ook aardig. Collega's van me zitten vaak in Reinders (die van de reclame).
|
Citaat:
Maar ik zet ze allemaal op mijn lijstje van plekken waar ik mogelijk mijn eerste biertje met mijn future husband ga drinken. :cool: |
Wauw, ik las "Het Veulen" als iets met veel op z'n Brabants. Met het is natuurlijk een baby-paard. :ghe:
|
Citaat:
|
:ghe:
|
Oh ja, het Veulen (y)
|
Het werd Nom Nom, want nergens anders plek op het terras en OMG nee, niet mijn future husband!!
|
Citaat:
Ik woon nu achter dat park waar we n tijd hebben gezeten en we een foto hebben gemaakt met Little Phoebes Tokio Hotel dvd. Citaat:
|
Citaat:
Wel iets beter. Maar geen aanrader. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die Bossche Bollen bakker :o
|
Lekker uppen
|
Ik was ooit bij Paultje met Ellen en Vince en dat was leuk!
|
Citaat:
|
O ja, dit was voor die date met die dude die ik uiteindelijk uitgescholden heb op het terras. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het even voor je opgezocht:
Nou, het begon al dat de ontmoeting een deceptie was. Dit klinkt heel oppervlakkig, maar op de plaatjes was hij heel knap en in het echt ook, maar hij bleek zo'n ei! En hij had zo'n lelijk accent! Maar goed, dat is tot daar aan toe. Hij werkt als productieleider in de film- en televisieindustrie en ons werk heeft wel wat raakvlakken. Maar hij dacht echt enorm common ground gevonden te hebben en praatte vervolgens alleen maar over werk. Hij was ook niet van dat onderwerp af te krijgen. Maar goed, dat is nog tot daar aan toe. Het ging al een beetje fout, toen hij zei: "Ik vind je heel aantrekkelijk en sexy en ik vind erotiek heel belangrijk in een relatie". Uhmmmmm EROTIEK?!?! Wie zegt dat nou? Erotiek! Maar goed, dat is nog tot daar aan toe. Het eskaleerde definitief toen hij me voor de tigste keer in de reden viel, omdat hij me zo goed dacht te begrijpen, dat hij mijn zinnen af kon maken. En toen heb ik op een vol terras heel hard "DAT WILDE IK VERDOMME NIET ZEGGEN, SUKKEL!!" geroepen. |
Oei. :D
Hoe lang heb je het uitgehouden? |
Citaat:
|
Ik heb ultiem genoten van het uitscheld verhaal :D:D:D
Verder ben ik zelf nog nooit in Den Bosch geweest (note to self: ga naar Den Bosch) |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34. |