![]() |
hoeveel dagen ongesteld?
Hoi,
Ik ben meestal bijna een week ongesteld, ben daar dan ook absoluut niet blij mee :( Sinds ik de pil ben gaan slikken is er niets veranderd, want daarvoor was het ook al zo. Ik word meestal pas 5 of 6 dagen na de dag dat ik met de pil stop, ongesteld. Ook dit vind ik een beetje vreemd. Hoe zit dat bij jullie? Kus Dreamzy |
Ocharme jij. Eigelijk heb ik niet te klagen. Ik zit tussen de 3-4dagen... :d
|
5 dagen precies!
|
4 of 5 dagen ben ik ongesteld, maar ik gebruik op de 6e & 7e dag nog wel inlegkruisjes omdat ik dan last heb van nogal donkere afscheiding.
Eigenlijk heb ik er alleen last van op de 2e dag en soms nog een beetje op de 3e dag. |
Citaat:
|
Ik word meestal 3 dagen na mijn laatste pil ongesteld, vijf dagen lang. De eerste dag valt wel mee, de tweede is het ergst en vanaf de derde neemt het af. Misschien moet je een zwaardere pil proberen? Vraag het eens aan je huisarts...
|
Ik word 3 dagen na de laatste pil ongesteld en ben het dan 3 á 4 dagen. Lijkt niet veel maar helaas ben ik die dagen letterlijk ziek!
|
Citaat:
kweet niet of het dat soort 'ziek zijn' is bij jou of dat het anders is, want anders zou je het kunnen proberen... |
Ik ben meestal iets van 5 dagen ongesteld.
|
Ik was eerst ook altijd meer dan een week ongesteld, dat loopt nu langzaam terug, gelukkig.
|
een week is toch niet zo veel?? Ik ben een tijdje geleden aan de pil geweest, omdat ik het zo erg was, ik was het voor de pil altijd wel 9 dagen, waarvan 6 erg. Van de dokter moest ik aan de pil, want ik had steeds bloedarmoede, en was dan best wel ziek.
De dokter zei dat ik het dan een paar maandjes moest slikken, en dan stoppen en dan zou het minder erg zijn. Ik wou langer aan de pil blijven, maar ik kreeg toen bijwerkingen (ik was het ongeveer 4 dagen nadat ik de pil had geslikt, en was wel korter ongesteld, tegen de pijn helpt het niets) Nu ben ik met de pil gestopt en ben ik het veel minder. Nog maar 6-7 dagen en een paar dagen een inlegkruisje in. De pijn is ook iets minder. Ik ben er echt heel blij mee. Maar goed, voor jou kan een week natuurlijk lang duren, voor mij niet, omdat ik het erger was, dus lijkt het voor mij nu kort. Maar heb je ook een hevige menstruatie? want dan is een week natuurlijk niet leuk (veel bloedverlies en pijn enzo??) |
Wueh, een dag of 4 voor mij.. waarna nog 2 dagen een beetje opletten.. ik ben tevreden. Voor ik met de pil begon waren het er 5 of 6. Verder nooit echt last van gehad. De pil slik ik overigens al (meer dan?) 4 jaar.
|
Citaat:
Mja ik zal er toch eens mee naar de huisarts gaan denk ik.. |
normaal 9 soms 10 dagen, alleen de afgelopen 3 keer wisselt t soms gewoon de normale tijd vorige keer was t een week
|
Wordt meestal 5 dagen na stoppen met pil ongesteld. Dat duurdt dan 7 dagen.
|
3-4 dagen (waarvan dag1&2 intens) maar het rare eraan is dat het niet om de 28 dagen is maar gemiddeld om de 40-45 dagen. Wel een voordeel eigenlijk.
|
toen ik niet aan de pil was, had ik altijd veel bloedverlies en t duurde op zn minst 6 dagen...
toen ging ik wel aan de pil, t enige verschil was dat toen mn menstruatie regelmatig was, maar nog steeds veel bloedverlies en pijn enzo... nu heb k een zwaardere pil, k heb nu minder bloedverlies, alleen eerste en tweede dag af en toe wat kramp, en hoe lang t duurt moet ik nog ff afwachten :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms 4, meestal 6 dagen... En ik dacht vroeger altijd dat iedere vrouw standaard gewoon maar 3 dagen ongesteld was :/
|
3 dagen.... als ik relaxte tijd heb gehad 4... ( door stress is het minder, ik had eens dat het zomaar twee dagen stopte... :eek: ) maar ik heb het vrij weinig... hoef dus alleen inlegkruisjes te gebruiken.. ms ben ik raar.. maar het is wel beter zo... :)
|
6/7 dagen :(:(
|
Voordat ik de pil slikte was ik zo'n 7 tot 8 dagen ongesteld :(
Nu ik de pil slik word ik precies 5 dagen na mn laatste pil ongesteld. Ik ben dan ook precies 5 dagen ongesteld. En veel lichter gelukkig. Kortom: uitkomst, die pil! |
Ben ongeveer 4 dagen ongie. Komt 3 dagen nadat ik laatste pil heb ingenomen.
Sinds ik pil slik, is het korter. Maar ik heb nu af en toe van die krampen en die had ik eerst nooit. Heeft dus voor en nadelen gehad bij mij. |
Citaat:
Afgelopen keer ben ik er redelijk vanaf gekomen, hoop dat de Pil aan slaat. |
4 daagjes, begint2-3 dagen na mijn laatste pil
voor ik de pil pakte : 6-7 dagen :D |
Citaat:
|
5 dagen ofzow
|
Ik ben iets van 6 dagen ongesteld, maar de laatste paar is eigenlijk niet meer ongesteld te noemen... Meer donkere afscheiding. Kan dan inlegkruisjes gebruiken...
|
7-8 dagen, dag 1-3 zijn echt erg, daarna wordt het steeds minder (logisch eigenlijk)
|
ongeveer 5 dagen
|
na 4 dagen word ik het en het is na 6 volle dagen weer over
|
7.8 dagen :S..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |