![]() |
Graag naakt zijn
.
|
Doen jongen. Niks raars aan. Kan je tegelijk nieuwe mensen leren kennen.
|
meeste mensen op naakstrand komen daar alleen is mijn ervaring heb dat ook jaren alleen gedaan en soms nog als niemand mee wil
|
en wat doe je dan eigenlijk met je spullen?
|
Citaat:
|
Juist omdat je niet weet wat je ouders ervan zouden vinden is het zinvol om erover te praten! Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze nee zeggen toch?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het lichaam is gegeven, dus jij bepaalt zelf wat je er mee doet:)
als je naar het naaktstrand wilt gaan prima, er is niemand die je tegen houdt. en als je ouders zeggen dat het niet mag, ga je toch stiekem, is ook leuk:p |
Citaat:
ik weet dat naakt zijn gw normaal is maar alsnog. Ik ben een hele normale jongen, dus als ik dan opeens zoiets wil, zullen mijn ouders het vast wel raar vinden |
Er zijn zoveel mensen die graag naakt zijn dat er hele naaktstranden en -campings bestaan dus zo raar is het niet ;)
|
Citaat:
“Normal is an illusion. What is normal for the spider is chaos for the fly.” wat jij normaal vind kan een ander raar vinden, maar weet je wat? je kan ook tegen jezelf zeggen oh fuck it, ik ben wie ik ben en niemand kan dat veranderen. en, misschien vinden je ouders het misschien helemaal niet raar? na de actie komt pas de reactie, dus je weet maar nooit:) |
je mag da doen als je zin in hebt en je moe je niks aantrekke wa andere vinde dus doen maar he der is niks mis mee naakt te lopen he
|
Citaat:
|
Je kan beter maar niet zoveel zorgen maken van wat anderen allemaal kunnen gaan denken. Het is jou keuze en als je erachter staat moet je het gewoon doen. Ik ben wel van mening dat je het misschien wel handig is om het te bespreken met je ouders. Maar je kan ook eerst een keer naar het naaktstrand gaan en het daarna bespreken. Dan hebt je het al ervaren en weet je waar je over praat.
|
let gewoon nie op wat ze zeggen
|
Zoiets is alleen raar als je het jezelf aanpraat dat het raar is gwn relaxt zijn en doen er gebeurt echt niks raars en niemand zal het raar vinden dat je naakt bent op een naaktstrand. XD
|
Is al aan je gebruikersnaam te zien. Gewoon doen wat je zelf wilt
|
Citaat:
meestal neem je gewoon een tas/rugzak mee waar je handdoek in zit. daar in stop je dus je spullen en zet je die zo neer dat je hem vanuit water in de gaten kunt houden ;) |
Ik ga het denk ik morgen na school doen... gewoon kijken, niet uitgebreid zonnen enz, maar gw ff liggen, lopen, zwemmen.
Ik ga wel eerst naar een rustig plekje zoeken en dan kleed ik me wel uit. iemand nog tips? |
Oh ja, wij werden laatst met school (per ongeluk) naar een naaktstrand gestuurd, allen maar ouwe mesen dus misschien kun je wel wat aandacht trekken tussen al die omas
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu weer ontopic |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
hemelrijk volkel bijvoorbeeld. heb er heel wat getest (zoetwater) en bij veel zitten of rukkende oude mannetjes of filmende zogenaamd niet nederlands sprekende geklede mensen. en dan vinden ze het raar dat vrouwen niet durven... |
Naaktgek en Bikinigek, zijn jullie één persoon?
|
Citaat:
Anoniem en gek Of gek op anoniemen... |
Citaat:
|
nee is niet raar maar er zijn vooral oudere mensen dus daar moet je wel ff rekening mee houden
en verder kan het misschien op je kamer of zo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50. |