![]() |
Vingeren in kont
Hoi alle jongens,
Ik heb de laatste tijd geprobeerd om mezelf anaal te vingeren voor de prostaat maar het lukt me niet om erin te komen en moet ik eerst mijn gat schoonmaken? Alvast bedankt!! |
Probeer het onder de douche met zeep.
|
Geen zeep in je anus doen! Gebruik de zeep alleen om je lichaam en rond je anus te verspreiden en dan zullen je vingers glad zijn en kan het erin om te checken. Je kan je anus niet schoonmaken met je vinger en zeep. Je hebt een anale douche nodig. Google maar. Meestal is de anus al best schoon als je alles ontlast, goed douched en goed afveegt.
|
Ik bedoelde dat hij zijn vinger met zeep glad kan maken. En zo anaal vingeren.
|
Citaat:
|
Ik heb het al met zonnecrème gedaan. Was best ok.
|
Ik zou geen zonnebrand of zeep inwendig gebruiken. Je dikke darm is erg goed in dingen absorberen en je weet niet wat voor chemische troep je op deze manier binnenkrijgt. Bovendien kun je er vast goede bacteriën mee doodmaken, wat niet goed is voor je spijsvertering.
Glijmiddel is maar een paar euro bij de Etos en ligt gewoon in de winkel. Als je dat niet durft te kopen kan olijfolie waarschijnlijk geen kwaad. Verder kun je spuug gebruiken. Andere dingen zou ik niet doen. |
Vaseline is de goedkoopste optie. Olijf- of kokosolie ruikt lekkerder maar is ook wat duurder, maar goedkoper dan glijmiddel. Wat ook niet duur is.
|
Is kokosolie wel goed voor in je reet? Heb er gemengde reacties over gelezen.
|
Wat voor gemengde reacties?
|
Sommigen zeggen dat het niet goed is voor je bil, anderen dat ze geen issues hadden.
Sowieso is water- of siliconenglijmiddel het beste spul voor anaal gedoe. |
Kokos olie doodt bacteriën in je kont en die zijn nodig maar ik zal het proberen
|
Kijk naar de echte dan. Reclame is niet toegestaan.
|
Zorgt voor een heftiger orgasme dus het is wel een aanrader!
|
Deze reactie was ongepast en is verwijderd. De forumer heeft een waarschuwing gehad.
|
Citaat:
|
Niet te soft, Fizzle! Reactie verwijderen en waarschuwing geven.
|
Citaat:
|
Jongennnn als je dit al wil doen koop dan op zijn minst glijmiddel op waterbasis.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Condoom kan scheuren van (massage)olie.
FIST en Nuru zijn hier voor gemaakt en als professional ken ik geen betere merken voor dit doel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar ligt je prostaat eigenlijk😳
|
Als je een vinger in je poepgaatje stopt en richting je piemel buigt moet je hem kunnen voelen. Ong. zo groot als een walnoot.
|
Citaat:
Http://www.wikipedia.nl |
Citaat:
|
Misschien is het een raar vraag en ik heb ook meestal hele raare vragen maar als je vitamine D tekort hebt en je stopt een vitamine D pil in je kont neemt je lichaam dat dan beter op?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oow oke was alleen een vraagje😳
|
Citaat:
Citaat:
|