![]() |
Fitnes
Hallo jonges en meisjes!
ik zit op een fitnesclub, en fitnes heel veel voor mijn lichaam. fitnesen jullie ook? ik heb thuis ook een fitnesaparaat, ik zal er zo eens een plaatje van opzoeken. ik vind de abdonomisers enzo heel erg stom. dat zijn die thuisfitnesaparaten, die je sochtends en snachts op de televisie ziet. die kan je dan onder je kleren doen en dat trilt dan en niemand kan het zien! ja, je zit helemaal te schokken en niemand kan hetzien! dat kan natuurlijk nooit. maar zitten julie ook op fitnes? en hebben jullie er ook al sterkere spieren door gekregen? |
ik zit er niet op maar doe het wel vaak thuis
ik druk elke dag 200x op dat helpt ook wel weet jij nog meer dinge voor thuis |
ja. ik heb een oude trekkerbinnenband helemaal vol gedaan met zand en die leg ik dan bovenopme en dan probeer ik situps te doen
moet je wel heel veel van zweten ja! maar je krijgt er wel een wasbordje van en dat vinden de meisjes weer luek! :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) |
http://www.geocities.com/fitnessboyklaas/fitnis.jpg
Kijk. dat is zo ongeveer mijn fitnisaparaat! alleen dan zonder het meisje natuurlijk!!! :D :D :D :D :D :D :D :D edit by Tofke_H : van kruisje een link gemaakt, vanaf geocities kan je op het forum geen plaatjes posten. |
Ik ga voorlopig niet meer fitnessen sinds hier in Roosendaal het dak waar ik fitness is ingestrot :( Door al het regen wat op het dak lag werd het te zwaar en storte het in :(
Ach jah, voolopig doe ik niks dan. Want wat zou ik eventueel thuis kunnen doen? :) |
Citaat:
Offtopic: PS: meisje zit er zeker niet bij? :( ;) |
Ik zit op fitness jah. Ik heb jaren nix gedaan aan sport en daarom besloot ik mei dit jaar om maar eens wat te gaan fitnessen :D 2 à 3 keer per week doe ik het, das dus al 4 maanden zo (1 maand stilgelegd door vakantie en zomertoer) en ik heb nog niet echt sterke spieren erdoor gekregen :D maar ja dat zal nog wel komen he :) Gewoon door blijven gaan, ik vind het ook best leuk.
|
als je je naam al zo noemt en er een topic over opent: het is fitness. Is nmlk een engels woord.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn grote broer doet dat ook!!! :D :D :D :D :Dhij heeft ook verkering met zo'n cheerleader!!!! (y) (y) (y) (y) (y) |
Citaat:
Bij welk team speelt je broer dan? |
ja in amerika hebben ze een vet grote competietie!!!! :D :D
mijn broer speelt bij de aplhen eagles!!! http://www.jelo.nu/users/eagles/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Puin ruimen? Daar.. :eek: Daar doen ze voorlopig niks aan zo lijkt het. Ze wachten gewoon op geld dk ik, want denk maar niet dat deze reparatie goedkoop zal zijn :( Zal dus wel weer lang wachten wordne totdat wij weer kunnen fitnessen, of ze moeten ergens anders een aparte ruimte huren voor te fitnessen voor zolang.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49. |